VALORS

HOLA NENES I NENS DE P4!!

AVUI US VOLEM ROPOSAR QUE MIREU AQUEST CONTE QUE PARLA DE L’AMISTAT. COM DOS AMICS S’ESTIMEN, S’AJUDEN, COMPARTEIXEN PERÒ NO ES PODEN ABRAÇAR.

  • VOLEU DESCOBRIR PERQUÈ NO PODEN FER-SE PETONS I ABRAÇADES?
  • I QUÈ FAN PER PODER DEMOSTRAR-SE QUE S’ESTIMEN?

DONCS VINGA QUE COMENCI EL CONTE!!

EL VALOR DE L’AMISTAT

US HA AGRADAT! ÉS BONIC!! SEGUR QUE TENIU GANES D’ESTAR AMB ELS AMICS I AMIGUES JUGAR I COMPARTIR AMB TOTS I TOTES. SI VOLEU US PROPOSO FER UN ARC DE SANT MARTÍ COM EL QUE VAN FER ELS PROTAGONISTES DEL CONTE. PODEU FER SERVIR DIFERENTS TÈCNIQUES EL PODEU DECORAR I QUAN TORNEM  ELS PODEM PENJAR A LA CLASSE. 

SERAN EL ARCS DE SANT MARTÍ DE L’AMISTAT!!!

QUE VAGI MOLT BÉ!!!

I RECORDEU…QUE COM L’ERIÇÓ I LA TORTUGA TROBAREM ALTRES MANERES D’ESTAR A PROP FINS QE ENS PUGUEM TORNAR A ABRAÇAR

MATEMÀTIQUES

HOLA BONICS I BONIQUES!

NUMERACIÓ

Aprofitem la vida quotidiana perquè els nens/es comptin.

Us proposem:

  • Parar taula i preparar els coberts, gots i plats, comptant les quantitats necessàries.
  • Enumerar quantes persones hi ha a la taula.

*Aprofitem les mans per treballar els números

Tanmateix, us adjuntem un enllaç d’un joc on-line:

https://clic.xtec.cat/projects/comptar/jclic.js/index.html

I PODEU FER AQUESTA ACTIVITAT EN PAPER QUE TENIU A LA MALETA VERDA

 

Desitgem que hagueu gaudit i après molt amb les activitats proposades.

US HEM TROBAT MOLT A FALTAR!!

FINS AVIAT!!

Ester i Judit

MÚSICA

HOLA BON DIA!!

QUÈ TAL COM ESTEU?

AVUI ÉS HORA DE FER MÚSICA!!!

EN TENIU GANES? VINGA!!!

PRIMER COMENÇAREM AMB LA CANÇÓ DE TINC GANES DE FER MÚSICA .

I ARA COMENÇAREM REPASSANT DOS CONCEPTES QUE HEM TREBALLAT A L’AULA.

SO I SILENCI

Us proposo un joc per poder identificar si SONA O NO SONA  la música. Haureu d’escoltar la cançó que us proposo i fer ballar un nino que tingueu per casa. sempre que soni la música. Però ATENCIÓ quan no soni res haureu d’amagar el nino darrere vostra i que ningú el vegi.

També podeu quedar-vos “CONGELATS” quan la música deixi de sonar i “BALLAR” quan soni. El que vosaltres vulgueu.

Clica la imatge i que soni la cançó

 

 

A POC A POC I DEPRESSA

AMB LA CANÇÓ QUE US PROPOSO CAMINAREM RÀPID O A POC A POC SEGONS DIGUI LA CANÇÓ.

 

i ARA DESPRÉS DE REPASSAR I MOURE’S CANTAREM UNA MICA. 

Us proposo dues cançons de la primavera que hem après a la classe.

CANÇÓ 1: ET DIRÉ UN SECRET MOLT FI

CANÇÓ 2: JA VE LA PRIMAVERA

Desitjo que hagueu gaudit de les propostes!!

 

 

TIC

MOLT BON DIA NENS I NENES!

COM ESTEU? JA HEU FET LES RUTINES? HEU CANTAT LA CANÇÓ DEL BON DIA? I HEU MIRAT EL TEMPS? HEU CANTAT EL RAP DE LES LLETRES? SÉ QUE US AGRADA MOLT.

Avui ens tocaria anar a l’ordinador sabem que us agrada molt.Per això us proposem que repasseu des de casa el joc que vam estar practicant l’últim dia a l’aula d’ordinadors. Hi ha alguna sopa de lletres que no la vam fer perquè era una mica complicada però tot lo altre ho sabeu fer molt bé. Quan anem a informàtica intentem fer jocs relacionat amb els temes treballats a la classe. Amb l’arribada de la primavera hem estat descobrint què passa amb la seva arribada i aprenent el nom dels insectes i flors.

VINGA ENDAVANT!!!

JCLIC LA PRIMAVERA

https://clic.xtec.cat/projects/estacio2/primaver/jclic.js/index.html

GRUP D’APRENENTATGE

BON DIA BONIQUES I BONICS!!!!

AVUI us proposo fer d’activitats de grups aprenentatge…IDENTIFICAR EL SO DE LES LLETRES I INTENTAR TROBAR PARAULES QUE COMENCI PER AQUELLA LLETRA

Haureu d’agafar de la carpeta verda  un petit dossier amb 4 o 5 fulls grapats. El primer diu ANIMALS P4. ÉS UN PLA DE TREBALL AMB DIFERENTS PROPOSTES.

AVUI FAREM LA DE LES LLETRES .

Heu de buscar el full que veureu si cliqueu aquesta imatge.

 

 

 

 

 

Aquesta és l’activitat 

Què haureu de fer?

  • ENCERCLEU LES LLETRES
  • IDENTIFICAR EL SO DE CADA LLETRA I DIR A L’ADULT QUINA LLETRA ÉS
  • PER DIFERENCIAR LES LLETRES QUE FORMEN PART DE LA NOSTRA LLENGUA RELACIONAR AQUESTES LLETRES AMB NOMS QUE CONEGUI L’INFANT. O DIR PARAULES QUE COMENCIN PER CADA LLETRA QUE HI TROBEU.
  • PODEU FER UN PETIT LLISTAT DE PARAULES UNA QUE COMENCI PER R, S,…HAN DE SER PARAULES CURTES L’ADULT US POT AJUDAR A FER EL SO DE CADA LLETRA PER PODER ESCRIURE-LA.

A dins de la maleta verda teniu un retolador vileda i un full plastificat per poder escriure a darrere. Sinó també ho podeu FER  en el full on hi ha les lletres a darrere. Així quan tornem em podeu ensenyar el que heu escrit.

VINGA ENDAVANT!!!

US DEIXO LA CANÇÓ DE L’ALFABET DONOLÒGIC PER PRACTICAR.

 

 

 

 

Descoberta

BON DIA NENES I NENS!

Com ja sabeu fa dies vam estar fent activitats sobre el tema : COM ET CUIDES LES DENTS? Estem aprenent moltes coses sobre les dents; com mantenir-les netes, quins aliments ens ajuden a mantenir-les sanes i quins produeixen càries, quantes vegades ens les hem de rentar, què és el fluor…i moltes coses més.

Per començar us poso aquesta cançó que ens explica la importància de rentar-se les dents després de cada àpat.

Dilluns a l’obrir la CAPSA MÀGICA  que de tant en tant ens porta coses molt interessants. Vam trobar el joc: “LES TEVES DENTS QUÈ MENGEN?” hi havia dues dents: una SANA I una MALALTA. i dins una capseta hi havia imatges d’aliments amb molt de sucre i que menjar-ne sovint poden produir càries i altres aliments que no tenen sucre i ens ajuden a mantenir les dents sanes. Vam aprendre a classificar quins aliments ens fan mal bé les dents i quins no.

Doncs ara podreu fer l’activitat vosaltres a casa.

Necessitareu:

  • COLORS
  • PEGA
  • COLA
  • L’ACTIVITAT QUE TENIU DINS  LA MALETA VERDA. Clicant la imatge veure l’activitat que heu de fer.

A dins de la maleta verda teniu l’activitat. En un full teniu els aliments; els heu de pintar i heu de triar els que us agrada o els que mengeu sovint. Llavors quan els tingueu pintats i retallats. Haureu de classificar els aliments i enganxar a sota de la dent sana els aliments que porten poc o gens de sucre i a sota de la dent malalta els que tenen molt de sucre i produeixen càries.

RECORDEU!!Retalleu les imatges amb ajuda d’un adult perquè ja sé que en sabeu molt tots i totes de retallar però necessiteu que algú us vigili, d’acord?

Desitjo que n’apreneu molt amb l’activitat!!

Quan torneu a l’escola porteu l’activitat que ens la mirarem entre tots!!

 

 

Expressió corporal

Hola nens i nenes de P4!!!

Us proposo començar la sessió d’expressió corporal exercitant una mica el cos fent els 7 minuts de la taula de PRIMAVERA DEL TIRABUIXÓ. Fa pocs dies ens la van venir a ensenyar però sabem que us agrada molt. Ja sabeu que ens ajuda a activar i despertar el cos així com també a connectar el cos amb la ment per poder aprendre millor.

Us animo a fer-ho en família. Ja veureu que bé ho passareu!!

Vinga endavant!!

I ara us proposem fer uns quant exercicis de IOGA imitant algunes postures d’animals i elements de la natura .  Fa uns dies vam estar practicant a l’escola segur que us en recordeu. El ioga es una pràctica que connecta el cos, la respiració i la ment. Es fan exercicis de respiració i meditació per millorar la salut en general.

 

EL CIGNE

EL GOS I EL GAT

LA LLUNA

I PER ACABAR SI CLIQUEU A LA IMATGE TROBAREU UN VIDEO  PER SI TENIU GANES DE PRACTICAR UNA MICA MÉS.

Que vagi molt bé!!!

Anglès

Hello girls and boys!

A continuació us deixem les cançons que cantem i ballem a la rutina d’anglès perquè les escolteu i pugueu repassar el vocabulari amb la família.

CANÇONS DE LA RUTINA 

WEATHER

FEELINGS 

També podeu repassar:

NUMBERS

COLORS 

I ara podeu fer un repàs del vocabulari amb les flashcards de la família que vam  introduir l’últim dia.

GRANDAD/GRANDFATHER

 

 

 

 

 

 

 

 

GRANNY/GRANDMOTHER

MUMMY/MOTHER

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DADDY/FATHER

BROTHER

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SISTER

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Finalment, us proposem fer un dibuix o bé buscar una fotografia de la vostra família per casa. Els nens i les nenes que ho facin ens ho podran portar a l’escola i dimarts a l’hora d’anglès ens ho ensenyareu a la resta de la classe.

Animeu-vos!