Hem acabat el projecte dels gegants i hem après moltes coses…per això hem decidit dibuixar-nos com a gegants de veritat.
Monthly Archives: gener 2011
TENIM UN CONILL A LA CLASSE
Ahir, quan vam entrar a l’aula vam trobar un conill. És una femella i ja li hem posa’t nom. Es diu Bonica i entre tots en tindrem cura. Li haurem de netejar la gàbia i donar-li menjar i aigua. La podrem observar i aprendre moltes coses dels conills. Alguns nens i nenes van voler explicar-li contes de conills per fer-li una bona rebuda (bona idea!).
La veritat és que estava una mica espantada i poc a poc tots vam poder tocar-la i comprovar el tacte suau del seu pelatge. Esperem que es trobi a gust entre nosaltres.
ENS MESUREM
DRACS…, I MOLTES COSES MÉS!
El projecte dels Dracs ens ha permés fer moltes activitats diferents:
– Hem localitzat al globus terraqui on viuen alguns dracs de debó.
– La Carme ens ha portat a la classe dracs molt i molt diferents.
– La part més emocionant va ser quan vam rebre la carta del Marraco.
Al final del projecte vam decidir fer el nostre propi drac!!!
M’agraden els dracs dolents,
fets amb capses de cartró,
no em fan ni mica de por!!!
EL VIATGE DEL CARGOL
El dimecres passat, els Dracs, els Gegants i els Pirates vam poder gaudir del taller musical “El viatge del cargol”. Amb material de rebuig vam acompanyar la història d’un cargol creant diferents ambients sonors.
Bosses d’escombraries, ampolles retallades, caixes de cartró amb gomes… es van convertir en intruments musicals.
Si vols veure més imatges clica aquí