Hola a tots i totes!!
Avui hem fet una sortida per primera vegada. Hem anat a veure un espectacle de dansa contemporània titulat “Rio de Luna”.
Només arribar a l’escola, hem vist per les vidrieres que els autocars entraven al pati de l’escola i hem al·lucinat!! Després la mestra ens ha dit que ens venien a recollir a nosaltres per a anar al teatre. Tot i que ens ha costat una mica perquè l’esglaó era molt alt, amb l’ajuda de les mestres hem pujat als autocars, ens hem assegut en aquells seients tan alts i ens hem posat els cinturons. Tots estàvem ja preparats per marxar!!
Quan hem arribat al teatre, hem entrat de seguida i ens ha tocat seure a les primeres fileres!!!! Un cop començat l’espectacle, hem hagut de fer silenci i al final hem aplaudit molt.
Després, hem hagut d’esperar una mica que ens vinguessin a recollir per tonar a l’escola, on ja estaven tots els pares, mares, àvies i tietes… esperant per dur-nos a dinar!!!