SESSIÓ DE PSICOMOTRICITAT


La relació que els infants tenen amb el seu equilibri defineix com experimenten el món i com s’hi adapten, com es relacionen amb els altres i amb ells mateixos.

Els infants han “d’entrenar” el seu sistema vestibular, i per tant tots els seus sentits, durant la seva infància abans d’aprendre a llegir, escriure, calcular, etc. Experimentar el seu cos en relació amb la gravetat, el seu equilibri, la consciència del seu cos i de les direccions a l’espai, són vitals per al desenvolupament cognitiu, emocional i social.

Estimular els infants des de primerenca edat amb exercicis d’equilibri fa que el seu desenvolupament cognitiu (aprenentatge) i emocional siguin de gran qualitat.

En la sessió de psicomotricitat d’aquest divendres, hem après a mantenir l’equilibri trepitjant la corda, hem jugat a inventar què podia ser la corda, hem reproduit diferents formes i finalment hem jugat lliurement amb elles.

Mireu que bé que ens ho hem passat!

 

Cliqueu la imatge per veure les fotos