Ha estat un plaer compartir aquest curs amb tots i totes vosaltres. He crescut amb els vostres fills i filles, aprenent uns dels altres un munt de coses per a la vida. Me’ls estimo molt a cadascún d’ells. El curs ja s’acaba, dos dies i acabem P3, i només em queda donar-vos les gràcies per la confiança i fer-me sentir tant bé.
També aprofito per donar-vos les gràcies pel regalet, que no és necessari, però entenc que és una forma d’agraïment per part vostra. Jo estimo la meva feina i el millor regal el tinc cada dia amb els alumnes.
Us vull desitjar un BON ESTIU!!! Que gaudiu dels vostres tressorets, siguin quines siguin les vostres vacances. El temps passa volant i cal aprofitar-lo. Ens veiem a la tornada!!
Un cop més, GRÀCIES!!!
Ens veiem el dia 30 pels informes, els que volgueu!!
Una abraçada!
Rosa.