És una barreja de sons:
Caminant en un dia de pluja, on sent sons pel carrer fins que arriba a casa de l’algú i toca el timbre i… (continueu la història).
És una bona activitat perquè ara els alumnes creen la continuació de la història.
És una barreja de sons:
Caminant en un dia de pluja, on sent sons pel carrer fins que arriba a casa de l’algú i toca el timbre i… (continueu la història).
És una bona activitat perquè ara els alumnes creen la continuació de la història.
He tingut molts problemes per pujar el video al you tube… perquè pesava massa. He deixat l’ordinador obert tota la nit i tampoc a pujat. He hagut de passar-ho a un altre format. Buf!! Tot molt complicat.
Espero que us agradi, el problema és que la imatge no es veu tan gens bé… és una llàstima després de la feina que arribes a tenir i no es veu bé.
Crec que VOKI no és només una eina divertida pels alumnes sinó que també és útil per tal que els alumnes millorin la seva competència oral (comprensió i producció). En el meu cas, crec que és una eina molt positiva ja que sóc professora d’anglès i he vist que hi ha diferents accents d’anglès, etc. EStà molt bé perquè m’agradaria que s’adonessin que el més important no és voler tenir un accent nadiu sinó el més important és COMUNICAR-SE.
Fins aviat
Cristina
L’he fet amb podcast. Perquè l’he pujat al blog i no ho he sabut fer que se sentís. El tinc a Media però no sé com es fa perquè es senti… Sóc una mica cateta!!!
He estat mirant el punt 1.4.1 Sobre el video digital. He entrat a edu3.cat i he escollit: L’aula d’acollida se’n va a la ràdio (IES Vil·la de Gràcia).
VALORACIÓ
Crec que l’experiència d’aquesta professora i d’aquests alumnes immigrants és fantàstica. No només aprenen el català oral assistint en un programa de radio, sinó la il.lusió que hi posen per poder tornar a fer un altre programa de radio, no es paga amb diners.
Suposo que totes les activitats reals els fan aprendre molt més.
Crec que és una activitat molt positiva.
APLICACIÓ
Sóc professora d’anglès i penso que a la classe mai treballem l’oral i fer un programa de radio o simplement grabar podcast com si fos una radio seria molt positiu pels meus alumnes. Les llengües s’aprenen practicant-les. De fet, els meus alumnes també són immigrants de l’anglès. I fer un programa de radio els motivaria (no a tots però alguns més) i seria molt positiu per ells.
Cristina Arnau
http://video.xtec.cat:8080/ramgen/edu3tv/video/videoteca/practicompartida/7348.rm