Amb els alumnes de 2n d’ESO hem repassat la narració i el conte. I hem donat importància a la lectura, sobretot a l’entonació alhora de llegir.

Els alumnes han gravat la seva lectura del text El verdadero tesoro. Aquí teniu el text:

Alguns amb el mòbil i altres amb el Chromebook. Al començament, s’entrebancaven força, ja que volien fer-ho a la primera. Se’ls ha recomanat que abans d’enregistrar-ho es preparessin primer la lectura i la entonació. Després d’això els alumnes els hi ha sortit molt millor.

Els alumnes estaven molt engrescats en fer l’activitat. Ells mateixos s’han adonat que alguns documents enregistrats no estaven bé ja que no s’acabava d’entendre la història que estaven llegint. I han tornat a repetir l’activitat.

Us adjunto un dels audios:

L’experiència ha estat molt grata i engrescadora.