Deures de Nadal de 4t

0

Nens i nenes de 4t ja ha arribat les VACANCES DE NADAL!!!

Estem segurs que us portaran moltes cosetes els reis ja que heu sigut molt bons (gairebé sempre jejeje).

Volem que descanseu molt i gaudiu molt d’aquestes festes que són tan i tan maques! Només us posem una miqueta de feineta… heu d’entrar en aquesta pàgina i seguir les instruccions!

Practiquem les taules!

0

Hola nens i nenes de 4t! Us oferim una nova eina per practicar les taules de multiplicar. Heu d’accedir en aquest link i clicar on diu “acceso” (a dalt a la dreta):

Tot seguit heu de posar el vostre nom d’usuari i la contrasenya que us heu anotat a l’agenda! A cada taula de multiplicar heu de fer les 5 activitats i després podeu fer els jocs que hi ha al final de la pàgina!

Ja tenim aquí a…. Mr Scrooge

Ei!!!!

Sabeu que passarà d’aquí a molt poquet? Doncs que els alumnes de la Coral de l’Olivera cantaran amb el Cor Infantil de Sant Cugat a la representació de Mr. Scrooge.

I com estem tan emocionats amb l’espectacle, us pengem uns vídeos perquè pugueu practicar de valent aquests dies.

Vídeo 1

Vídeo 2

Vídeo 3

Vídeo 4

Vídeo 5

Vídeo 6

Preparació Prova

Hola de nou,

com que en breu tenim una prova de la prehistòria, i sabem que sou uns grans investigados d’aquesta gran època, us compartim uns vídeos molt interessants amb els que podreu repassar tot allò necessari per demostrar que sou uns experts en la Prehistòria.

La Prehistòria (general)

El Paleolític

El Neolític

L’Edat dels Metalls

Dossier de síntesi

Repassem llengua!

0

Bona tarda, per tal que pogueu anar repassant per la prova us oferim la possibilitat de fer un Kahoot; cal que cliqueu en aquest enllaç.

Recordeu que primer us heu d’instal·lar el Kahoot a la tablet o mòvil, després heu de clicar al link del Kahoot, i finalment heu d’obrir-la posant el codi 0160992. Tot seguit heu d’escriure el vostre nom i curs (Cristian 4tA per exemple) i fer el Kahoot.

Esperem que us agradi molt!

La Prehistòria

0

Aprofitant que estem a punt de finalitzar la nostra investigació sobre la prehistòria, us compartim aquest Kahoot per poder practicar tot el que hem anat investigant.

Recordeu que primer us heu d’instal·lar el Kahoot a la tablet o mòvil, després heu de clicar al link del Kahoot, i finalment heu d’obrir-la posant el codi 0970844. Tot seguit heu d’escriure el vostre nom i curs (Mauri 5è B per exemple) i fer el Kahoot.

Esperem que us agradi i apreneu molt.

Fem un puzzle!

0

Si cliqueu al següent enllaç, podreu fer un puzzle sobre com fer una descripció d’un paisatge!

Important: Quan entreu cliqueu als tres puntets (a sota a l’esquerra)  i doneu-li a reiniciar!

Repassem l’aparell circulatori!

0

En el següent enllaç teniu un vídeo i unes preguntes sobre l’aparell circulatori!

LA PREHISTÒRIA ENS ENVOLTA

0

Fa molt i molt de temps…. Així començaria la història dels nostres avantpassats, i és que ara, hem començat a investigar sobre la Prehistòria. L’etapa més llarga de la nostra vida al planeta i amb més importància en el nostre futur com a espècie.

I per saber una mica més sobre aquesta etapa, us deixem aquest joc tan divertit per esbrinar quan sabem de tot plegat.

Us animeu, doncs cliqueu aquí per poder comprovar si sou uns EXPERTS.

Atenció: Fongs a l’escola!

0

Hola em dic Jan i he portat uns bolets a la classe perquè estem estudiant el regne dels Fongs.

Vaig anar al Montseny a recollir castanyes amb la meva família i vaig trobar uns bolets molt grans. Em va semblar que seria interessant compartir-los amb els meus companys/es.

Com podeu veure en la següent imatge es distingeixen molt bé les parts del fong: el Capell, les Làmines, l’Anell, el Peu, la Volva i el Miceli.

Espero que us agradi molt la publicació i comenteu-la si us ve de gust!