PROTAGONISTES

Hem començat ja a fer els primers protagonistes de la ” La Meva Pel·lícula preferida”.

Estan essent molt interessants i estem descobrint els gustos dels nostres companys i companyes i estem coneixent moltes pel·lícules interessants.

Feu clic per veure més imatges

Objetos De Cine - Palomitas De Maíz En Cubo De Rayas Rojo Y Blanco Y Carrete De Película De Estilo Retro, Ilustración De Vector De Dibujo Aislado Sobre Fondo Blanco. Cucharón Y

AMBIENT MÉS O MENYS

Aquesta setmana hem fet l’ambient de MÉS O MENYS. Ha estat un ambient que ens ha sorprés molt i que hem pogut gaudir i aprendre. Les propostes eren; jugar a escacs, aprendre a fer trucs de màgia matemàtics, participar en el concurs fotogràfic matemàtic, fer figures en el geoplà i resoldre uns reptes d’aventures.

Al llarg d’aquests dies ens hem adonat que som uns autèntics mags, ja que som molt bons fent aquests trucs i que ens encanten els escacs. Fins i tot hem fet un torneig d’escacs i per uns minuts ha estat increïble veure com tots i totes estàvem tan concentrats pensant en les  millors estratègies per guanyar les partides.

HA ESTAT UN AMBIENT MOLT ENRIQUIDOR!

Olimpianimals us animo que continueu fent i explorant els trucs de màgia i que continueu jugant als escacs!

Feu clic per veure més imatges

Quina va ser la primera cultura que va jugar a escacs?

JUGUEM MULTIPLICANT

Hola Olimpianimals,

com ja us he dit aquest matí, és molt important que revisem les taules de multiplicacions. La setmana passada us vaig penjar unes cançons que us poden servir per aprendre-les d’una manera més divertida.

Aquesta setmana us animo que jugueu aquests jocs. Aprenem i ens divertim alhora.

Som-hi 🙂

Feu clic per accedir a l’enllaç

Los mejores juegos de multiplicar online para practicar

TREBALLEM L’ESTADÍSTICA

Aquestes setmanes hem donat resposta a un dels reptes matemàtics fins al moment.

En aquest repte hem treballat continguts relacionats amb l’estadística. Havíem de fer una recollida de dades, d’analitzar-les, de fer un buidatge, fer la mitjana i representar totes les dades en un gràfic de barres.

El repte consistia a estudiar la mida de peu que tenen els infants de primària de l’escola. Per fer-ho hem hagut de preguntar a diversos nens i nenes de l’escola quina era la seva mida de l’escola, hem analitzat els resultats i els hem plasmat un gràfic de barres.

Ha estat una feina complexa, però al final ens hem sortit i hem pogut donar resposta al repte inicial!

SOM UNS CRACKS DE LES MATEMÀTIQUES!!

Por qué estudiar estadística es una excelente opción? | TopFormacion.es

REPTE SETMANAL

Ei Olimpìanimals,

aquesta setmana us deixo un nou repte, però aquesta vegada està relacionat amb llengua.

Com ja sabeu tots i totes fa diverses setmanes que estem treballant la separació de síl·labes i la classificació de les paraules segons el nombre de síl·labes que tenen. Doncs bé, aquesta setmana us proposo que trobeu una paraula en castellà i en català que tingui 10 síl·labes.

Serem capaços de trobar-la..?

Deixo la resposta en els comentaris o si no apunteu la paraula a l’agenda.

Lo revolucionario: Pensar y actuar

PROTAGONISTES

Ei Olimpianimals, com esteu?

Com ja sabeu comencem els protagonistes d’aquest primer trimestre. En les pròximes setmanes cadascú de vosaltres haureu d’explicar quina és la vostra PEL·LÍCULA PREFERIDA.

El treball que heu de fer i de preparar consta de dues parts; el treball escrit que heu de presentar el dia de l’exposició i la presentació oral que haureu de fer.

La setmana passada us vam donar a cadascú de vosaltres un dossier el qual heu d’emplenar, amb bolígraf i bona lletra tenint cura de la presentació, haureu de fer una petita recerca per saber la fitxa tècnica i me l’haureu de donar el dia que us toqui exposar.

Per altra banda, us heu de preparar una exposició oral en la qual expliqueu a la resta de la classe quina és la vostra pel·lícula preferida. L’objectiu de la presentació oral és que expliqueu el que heu posat en el dossier. Per fer la presentació podeu utilitzar diferents suports visuals que us ajudin a recordar tot el que heu d’explicar i així també sigui més visual per la resta de companys i companyes. Els diferents suports que podeu fer servir són diversos, podeu fer servir per exemple: cartolina, power pointcanvagenially etc.

Us vam comunicar els protagonistes amb temps per tal que us ho pugueu preparar sense presses.

A treballar i ànims!!

A continuació, us deixo l’enllaç del PDF del dossier per si algú necessita una altra còpia i la taula dels dies de l’exposició.

protagonista 1r Trim

DIA ALUMNES