VOLEM LA PAU

pau 2unnamed

A la reunió de les direccions de tots els centres educatius de Terrassa, en la que es va tractar com abordar aquest inici de curs els successos del passat mes d’agost, amb la intenció de fer accions unitàries que refermin el nostre compromís per a la convivència i la pau a la nostra ciutat i després de valorar diverses accions a realitzar, va semblar idoni dur-les a terme el dia 21 de setembre, en el marc del dia Internacional de la Pau promogut per l’Assemblea General de les Nacions Unides.
Es va arribar als acords següents, que posteriorment va ratificar la Comissió Permanent del Consell escolar Municipal:
1. Sota el lema “VOLEM LA PAU”, cada centre penjaria una pancarta el dia 21 de setembre a l’hora de l’entrada dels alumnes.
2. Es posaria la música de la cançó Volem la Pau durant tot el dia durant les entrades i sortides dels alumnes.

3. Es deixa oberta la possibilitat que cada centri convoqui la seva comunitat educativa i afegeixi alguna acció més a les dues anteriors que seran generals per a tothom.
4. Dur a terme al llarg del curs una cantata amb alumnes representants de tots els centres escolars en algun acte de la ciutat (30 de gener: dia de la Pau, març: homenatge a les víctimes del terrorisme). S’organitzarà i detallarà més endavant.
Us agrairem que hi participeu.
Moltes gràcies per la vostra col•laboració! Us desitjo una bona entrada de curs!
Rosa M. Ribera i Mitjavila .  Ajuntament de Terrassa.   Regidora de Presidència.

Claustre Escola El Vallès.

IMG-20170921-WA0002 DSC03285

MATERIAL ESCOLAR.

A partir de C.M. ( de 3r a 6è) cadascú ha de portar els seus estris de treball personal ( estoig, llapis, goma, maquineta,etc…)

El material fungible necessari per treballar està socialitzat a cada classe, hi ha una quota anual.

Infantil (P-3 i P-4 P-5) 75 €

Primària (1r, 2n, 3r, 4t, 5è, 6è ) 55€

Hi ha una quota solidària voluntària de 5€ per ajudar a les famílies del centre amb les despeses de material.

Que s’haurà d’abonar abans del 30 setembre al compte

BBVA ES12 0182-8123-54-0201511512
Concepte: Nom de l’alumne/a i curs.