![]() |
De NOTÍCIES |
Jan Atienza Garriga, 6è A
El dia 21 de setembre, com cada any, es va organitzar una neteja de platges, aquest any a Sa Riera. La van organitzar tres centres submarinistes de Begur; Diving Costa Brava (Sa Riera), Begur Dive (Aiguablava) i Gym Sub (Aiguablava). També va participar l’Ajuntament de Begur.
La neteja era per dintre l’aigua i per fora. Hi havia submarinistes, uns setanta-cinc i a la platja n’hi havia uns 20 més.
En total van treure entre 250 i 300 kg. de brutícia. Entre altres coses hi havia: una taula, una cadira, una escala, molts ferros i moltes cigarretes i llaunes.
Després de netejar, van oferir un pica-pica per als que varen netejar aquell dia, que el va fer el restaurant Costa Brava.
També hi havia obsequis per aquella mateixa gent, hi havia samarretes de Cressi i Aqua Lung i diplomes amb el seu nom.
Esta molt bé que la gent es preocupi per la seva platja, el seu poble i el seu mar.