CRÒNICA DEL TALLER: FEM UN QUADRE AMB MATERIAL DE REBUIG

De fotos notícies

Derar el Koumssi, 5è.

A l’escola de Begur, durant la setmana cultural, es va fer un taller que es deia “Fem un quadre amb material de rebuig” a l’aula taller, que es troba a la planta baixa de l’escola .

Els alumnes de tots els cursos anàvem barrejats en grups. Per començar vam tallar un cartó en forma de rectangle, després el vam pintar sobre un diari i el vam enganxar al cartró i al centre del quadre van fer un dibuix d’una flor, però també es podia fer qualsevol decoració.

Tot això serveix perquè els nens reutilitzem els residus i no els tirem, però si els reciclem els hem de posar al contenidor que li correspongui. Això és per no contaminar i no embrutir el planeta.

Aquest taller també es fa perquè els grans ajudin els petits i tots junts millorin el nivell a plàstica. Així, cada vegada la imaginació dels alumnes es fa més gran.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *