Annex 2. 14. Sol·licituds i termini de presentació. RESOLUCIÓ ENS/2742/2017, de 21 de novembre.

14. Sol·licituds i termini de presentació

14.1 Presentació i instruccions per emplenar la sol·licitud.

Els qui desitgin prendre part en aquest procediment selectiu tenen a la seva disposició la sol·licitud que han de formalitzar de la manera que estableix la base 3.1.1 i 3.1.2 de l’annex 1 d’aquesta convocatòria.

Els funcionaris que estiguin en situació d’excedència voluntària, serveis especials o suspensió d’ocupació i els adscrits a llocs de la Inspecció d’Ensenyament, han de presentar un full de serveis, certificat per la delegació territorial on van tenir la darrera destinació.

14.2 Drets de participació i forma de pagament.

Els drets de participació seran els que s’estableixen a la base 3.3 de l’annex 1 d’aquesta convocatòria i s’hauran d’abonar d’acord amb el que disposa la base esmentada.

14.3 Termini de presentació.

El termini de presentació de sol·licituds serà de l’1 al 20 de desembre de 2017 ambdós inclosos.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *