Escenari sonor “Ensurt a la platja”

ESCENARI SONOR que s’ha intentat recrear “ENSURT A LA PLATJA”: Una persona surt de casa i es dirigeix cap a la platja. Arriba, passa per la dutxa de la platja, on hi ha bastanta gent, es capbussa a l’aigua, buceja, i casualment un vaixell li passa de ben aprop, cosa que fa que es desorienti però que afortunadament quedi aïllat en una fusta a la deriva. Un helicòpter el va a rescatar, però no el veu. I és que finalment ha pogut arribar a una altra cala, on la gent es sorprèn al veure’l arribar.

Ràdio Caparrella es posa en marxa!

Ràdio Caparrella

Engeguem un nou projecte al centre: Ràdio Caparrella, on esperem compartir amb tot l’alumnat i la resta de la comunitat educativa coneixements, inquietuds, interessos, etc. Des d’aquí, alumnes i docents volem tirar endavant un nou punt de trobada que serveixi per aprendre i difondre coneixement, però també per treballar habilitats com les comunicatives o de treball en equip. Els responsables d’omplir la programació d’aquest mitjà seran els alumnes dels cicles formatius de la família professional d’imatge i so, sota la supervisió dels seus professors. A classe treballaran des de l’elecció de les temàtiques a tractar, fins l’emissió en antena, passant per la confecció de la graella, la creació dels diferents programes i seccions d’aquests, l’elaboració de continguts i la seva difusió en podcasts.

Esperem que ens doneu suport en aquesta engrescadora iniciativa, que hi col·laboreu i que us agradi!