Bon estiu

Tot l’equip de professionals de l’aula dels músics us desitgem un bon estiu.

fi de curs

Anem d’excursió a l’escola el Pi

Ahir vam anar d’excursió tot el dia a l’escola el Pi.

Primer vam pujar a la furgoneta que ens va portar a l’escola. Allà tenen un pati molt gran i molt xul·lo. Vam estar als gronxadors, al sorral, vam conèixer diferents alumnes de l’escola.

Després vam fer un picnic i ens van deixar una aula per poder fer la migdiada.

Quan ens vam llevar vam estar una mica més al pati i ja vam tornar cap a la nostra aula.

Va ser molt divertit i ens ho vam passar molt bé!

Sortida Pi

Parem la taula

Aquest matí hem tingut una sorpresa. Hem anat amb els nens i nenes de la classe de Trompetes a la sala de la llum
I allà hem parat la taula i hem menjat. Però no com us penseu sino de manera virtual.
I tot això gràcies a la Comissió d’audiovisuals del Pi. Moltes gràcies a tothom.

Power

La granja

Avui hem anat a la Granja. Ens ho hem passat molt bé.
Hem vist conills, gallines, vaques, ovelles… també hem pujat amb un carro que el portava un poni.
Després hem dinat i ja cap a casa.
Un dia molt ben aprofitat.

Granja

Experimentem amb xocolata

Durant aquestes setmanes hem estat fent diferents activitats per poder experimentar amb xocolata.
Aquí us deixem un breu resum de tot allò que hem anat fent, esperem que us agradin

Experimentem amb xocolata

Sant Jordi

Avui a l’escola hem cel·lebrat el Sant Jordi. La setmana passada vam estar disfressant-nos i representant la llegenda de Sant Jordi a la nostra aula.
Aquest matí algunes de les educadores de l’escola bressol ens han fet una representació que ens ha agradat molt.
Bon Sant Jordi i esperem que us ho passeu tan bé com nosaltres.

Sant Jordi

Trenet de Vallparadís

Avui hem pujat al trenet de Vallparadís i ens ho hem passat molt bé.
Després hem anat a veure si trobavem la princesa en el castell Cartoixa de Vallparadís, però no l’hem vist.
En ho hem passat molt bé.

Trenet

Un espai per compartir

Com ja heu anat veient al nostra blog els infants de la classe dels músics compartim les festes tradicionals, els espais (menjador i pati)… amb els infants de les altres aules de l’escola Bressol Tabalet-Pi.

Avui us volem ensenyar algunes de les activitats que hem compartit amb les altres aules. Algunes les fem cada dia, d’altres un cop a la setmana i d’altres les hem fet de manera puntual. Esperem que us agradi, a nosaltres ens ha agradat molt.

Coneixem els nostres peus

Avui a la classe ens ho hem passat molt bé.

Al matí, aprofitant que feia una mica de caloreta, ens hem tret les sabates i els mitjons i hem experimentat amb els nostres peus.

Primer els hem posat en una palangana amb aigua calentoneta (això ens ha agradat molt) i després ho hem posat en una palangana amb aigua freda (això ja no ens ha agradat tant)

Després la Ita i la Marta ens han pintat les ungles dels peus amb diferents colors. Ens han quedat uns peus molt xul·los.

peus

Carnestoltes

Aquestes darreres setmanes hem celebrat la festa del Carnestoltes.
El dia 6 de febrer la Marina i l’Esther es van transformar davant nostre de Carnestoltes i de Carnavali, van quedar molt xul•les. Després per a cada classe ens van donar una caixa tota plena de disfresses i així ens vam poder provar diferents disfresses.

La setmana del 13 al 18 de febrer va ser la setmana dels missatges. Cada dia havíem de venir amb el que ens deia el Carnestoltes (amb pijama, un mitjó de cada color…)
I el divendres a la Rua!!! Cadascú de nosaltres ens vam disfressar per sortir a la Rua pel barri. Les famílies ens van poder venir a veure, va ser molt xul•lo.

Finalment vam anar a comprar sardines per fer el dimecres de cendra i acomiadar-nos del Carnestoles i la Carnavali: fins l’any vinent!!!!

Aquí us deixem un seguit de fotos perquè veieu que guapos que vam quedar.

Carnestoltes