CONTINGUTS D’EDUCACIÓ MUSICAL P-3
Cançó:
-Cançons populars, tradicionals i d’autor catalanes.
Oïda:
-Descoberta d’altres sons de l’entorn: transports…
-Les qualitats del so: Altura, direccionalitat del so, timbre, intensitat i durada.
Dansa, ritme I moviment:
-Danses tradicionals, populars i d’altres autors.
-La pulsació, el ritme lliure i el ritme mètric senzill en cançons i audicions.
Audició :
-Audicions de diferents gèneres musicals i compositors.
-Treballar específicament : el compositor i aspectes de l’audició.
CONTINGUTS D’EDUCACIÓ MUSICAL P-4
Cançó:
-Cançons populars, tradicionals i d’autor catalanes.
Oïda:
-Les qualitats del so: Altura, direccionalitat del so, timbre, intensitat i durada.
Dansa, ritme I moviment:
-Danses tradicionals, populars i d’altres autors.
-La pulsació, el ritme lliure i el ritme mètric senzill en cançons i audicions.
Audició :
-Audicions de diferents gèneres musicals i compositors.
-Treballar específicament : el compositor i aspectes de l’audició.
CONTINGUTS D’EDUCACIÓ MUSICAL P-5
Cançó:
-Cançons populars, tradicionals i d’autor catalanes.
Oïda:
-Descoberta d’altres sons de l’entorn: transports…
-Les qualitats del so: Altura, direccionalitat del so, timbre, intensitat i durada.
Dansa, ritme I moviment:
-Danses tradicionals, populars i d’altres autors.
-La pulsació, el ritme lliure i el ritme mètric senzill en cançons i audicions.
Audició :
-Audicions de diferents gèneres musicals i compositors.
-Treballar específicament : el compositor i aspectes de l’audició.
CONTINGUTS DE L’ÀREA DE MÚSICA PRIMER
AUDICIÓ:
-Escoltar audicions de diferents gèneres musicals .
-Treballar aspectes específics relacionats amb les qualitats del so.
-Conèixer trets i característiques dels compositors
CANÇÓ:
-Escoltar i aprendre cançons tradicionals, populars i/o d’altres llocs.
-Treballar aspectes relacionats amb les qualitats del so, ritme i moviment i llenguatge musical.
RITME/MOVIMENT
-Escoltar i aprendre danses tradicionals, d’arreu del món i moviments lliures.
LLENGUATGE MUSICAL
-Lectura, reconeixement i invenció amb les notes de l’escala treballades.
INSTRUMENT
-Practicar i improvisar sobre instruments de placa petites partitures de les notes treballades.
CONTINGUTS DE L’ÀREA DE MÚSICA SEGON
AUDICIÓ:
-Escoltar audicions de diferents gèneres musicals .
-Treballar aspectes específics relacionats amb les qualitats del so.
-Conèixer trets i característiques dels compositors
CANÇÓ:
-Escoltar i aprendre cançons tradicionals, populars i/o d’altres llocs.
-Treballar aspectes relacionats amb les qualitats del so, ritme i moviment i llenguatge musical.
RITME/MOVIMENT
-Escoltar i aprendre danses tradicionals, d’arreu del món i moviments lliures.
LLENGUATGE MUSICAL
-Lectura, reconeixement i invenció amb les notes de l’escala treballades.
INSTRUMENT
-Practicar i improvisar sobre instruments de placa petites partitures de les notes treballades.