Gràcies al blog d’aula de la professora de L’institut San Miguel de Meruelo Mª Jesús Camino Renteria, hem descobert algunes eines 2.0 molt interessants. Una d’elles ha estat el mixibits que ens ha permès fer petites llistes de reproducció amb músiques adients per a ambients diferents: un xiringuito, una festa, la sala d’espera del metge…. Aquí en teniu una petita mostra dels resultats. Cliqueu sobre el nom dels alumnes i ho podreu escoltar.
Aldana, festa de disfresses.
Maria del Sol, festa de disfresses.
Judith, música per a relaxar-se.
Antonio, música de xiringuito.
Samih, sala d’espera del metge.
Laha, música de xiringuito.
Francesc, música per a relaxar-se.
Lorena, festa de disfresses.
Wael i Alex.
Claudia i Hawa, festa de disfresses.
Gurpinder, música de xiringuito.
Amritpal i Yuri.
Wael, música de xiringuito.
Hristo.
Mònica.
Una altra de les eines que hem utilitzat gràcies a la fantàstica feina feta per la MªJesús, és Photopeach, per combinar música i imatge. Totes les instruccions de funcionament i la descripció de l’activitat la tenim al moodle. Us presento l’activitat de mostra que vaig donar als alumnes i les seves activitats. Han fet una bona feina.!
Música i imatge, fem una pel·lícula! on PhotoPeach
Maria del Sol.
feliz aniversari on PhotoPeach
Aura i Antonio.
Ash y su pokémon on PhotoPeach
Laha i Samih.
El Amor… on PhotoPeach
Francesc.
Bomba de Hiroshima on PhotoPeach
Alex i Waled.
olele olala el barça es el millor equip que hi ha on PhotoPeach
Amritpal i Dani.
harry potter on PhotoPeach
Mònica i Hristo.
Navidad con perritos y un gatito on PhotoPeach
Gurpinder i Yuri.
Call Of Duty on PhotoPeach
Aquí teniu una petita mostra de l’última activitat que hem fet enguany amb els alumnes del 3B1. Han escrit redaccions amb el tema “El paisatge sonor de casa meva”. Han utilitzat fotografies que han editat de manera que fossin un fons adient, hi han incrustat altres imatges i han escrit un text de tipus descriptiu.
Us deixo un wix en forma de llibre que ha quedat fantàstic!
Bona feina!