Aquesta vegada hem volgut treballar la narració de textos, la tria de música i efectes adients, i la selecció d’imatges que acompanyin a la història que estem explicant.
Ho hem fet mitjançant la narració de contes infantils.
El que es valora és: la creativitat i originalitat, la selecció adient de la música, efectes de so i imatges i la representació teatral dels textos. Els resultats han estat diversos i en general molt divertits. A mi m’agraden moltíssim, moltes felicitats!!!
Aquests són els contes i històries que podreu veure i escoltar:
El gato con botas: Joel Surís, Adrià Guilera, Erik Duran i Nabil el Ouakili.
Ricitos de oro: Cristina Vadillo, Denise Martínez, Judith Campo i Eva Salvans.
Los tres cerditos: Célia Sanmartín, Ángel Galdón, Carlos Saenz, Sara Sánchez i Dani Borrego.
Rumpeltiskim: Joel Ortíz, María Torrente, Eveline Hungruia i Nerea Fernández.
Alícia en el país de las maravillas: Gioia Engel, Jennifer Mori, Nadia Kostadinova, Nastia Mayak, Catherine N’docky.
Por qué tienen espinas las rosas: Yasmin Mungi, Tania Sager, Elisabeth Gómez, Soraya Bosque.
A classe hem estat estudiant les funcions de la música cinematogràfica. Com a treball final d’unitat, els alumnes han preparat un moviemaker en el que, analitzant la música d’unes quantes pel·lícules preseleccionades, han descobert quines són aquestes funcions.
Les pel·lícules i les funcions de la música, han estat les següents:
– Pretty woman, música que intensifica el sentit d’una escena.
– Scream, música que anticipa esdeveniments, aportant informació
– La sirenita, música diegètica.
– La dansa dels vampirs, música que ambienta una època.
– High school musical, música que defineix el caràcter d’un personatge.
– Oceans eleven, música que cohesiona escenes diferents.
– Temps moderns, música que modifica el ritme de l’acció.
– Un capítol de la sèrie Mr Bean, música incidental.
Aquí en teniu uns quants exemples. Nois i noies de 3r, ho heu fet Molt Bé!!!