– La dinàmica o el matís.
-Les indicacions del matís: fixes i graduals.
-Interpretació de sèries de matisos.
-Identificació dels matisos en una composició musical.
-Seguiment d’una partitura mitjançant els canvis d’intensitat.
-Consciència de la potenciació emocional provocada per l’ús de les diferents intensitats del so.
E. Purcell. Dido i Enees. “Ecodansa de les fúries”
Haydn. Simfonia de la sorpresa
E. Grieg. Peer Grieg Suites. “A la cova del Rei de la muntanya”
[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/dRpzxKsSEZg" width="425" height="350" wmode="transparent" /]
Red Hot Chili Peppers. Higher Ground
[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/7gs2o5T7oN8" width="425" height="350" wmode="transparent" /]
A. Vivaldi. Les quatre estacions. La tardor.1r moviment. Allegro
[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/wiaTrO3wAVY" width="425" height="350" wmode="transparent" /]
E. Grieg. Peer Grieg Suites. “El matí”
[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/qAMLCDnCLzs" width="425" height="350" wmode="transparent" /]
Audició( Full complementari): A. Ketèlbey. En un mercat persa
[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/Q2lANtTxKYw" width="425" height="350" wmode="transparent" /]
MATERIAL COMPLEMENTARI