La classe dels Galàxia-núvols i la classe dels Diables i Diablesses hem creat la cançó de la classe!
Entre tots i totes hem anat aportant idees, paraules i melodies per construir, a poc a poc, unes cançons molt boniques i plenes de significat.
Cliqueu la imatge i podreu escoltar la nostra gravació.