Ara ve Nadal

S’acosta el Nadal i els nens de P3 em après una cançó de Nadal per poder cantar-li als Reis!

[kml_flashembed movie="http://www.goear.com/files/localplayer.swf" width="366" height="75" fvars="file=a46612c" wmode="transparent" /]

Partitura

El pare barrufet i la barrufeta

Avui el pare barrufet i la barrufeta han vingut a visitar als nens de la classe de P5B. Ens han explicat la seva història i hem fet un petit joc!

Si cliques a sobre de les imatges podràs veure-les a mida real.

p1010137.JPG                                             joc-agut-greu.JPG                                                     barrufet.JPG

Duet del Papageno i la Papagena de La flauta màgica de W.A. Mozart

Per poder treballar l’agut i el greu, els alumnes de P5 han fet una audició del duet de Papageno i Papagena. Aquest fragment correspon a la Flauta màgica de W.A. Mozart qui va escriure la seva primera composició musical als 5 anys!

Mozart

Els alumnes s’ho han passat molt bé i els hi ha agradat molt 🙂

[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/59cFf98Si2I" width="425" height="350" wmode="transparent" /]

A la cova del rei de la Muntanya. Edvarg Grieg

Els alumnes de p4 han escoltat l’audició que parla sobre la història del rei de la muntanya.

“Hi havia una vegada un nen que es deia Peer Gynt que va emprendre un viatge cap a les terres del rei de la muntanya. Com que havia caminat tant i tant, estava molt cansat, va caure a terra esgotat i es va donar un cop al cap amb una pedra. Allà mateix es va quedar adormit i quan es va despertar va veure que al seu costat hi havia una princesa. Aquesta li va  dir que era la filla del rei de la muntanya i ell li va dir que era Peer Gynt, fill de Aese. Un cop es van conèixer la princesa li va dir que volia anar al seu palau i  Peer va  cridar “cavall, cavall, vine !!! “. Però sabeu què? En comptes d’un cavall, va aparèixer un porc de grans dimensions!! Tots dos van pujar sobre el porc i van començar el viatge al palau. Però quan hi van arribar, Peer, va descobrir que allò no era un palau, sinó que era l’entrada d’una cova, una cova molt i molt fosca.
 [kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/eVRGZ2ag9tk" width="425" height="350" wmode="transparent" /]

M’agrada la tardor

Ja ha arribat la tardor, i els alumnes de l’escola estan molt contents i la mestra de música els ha ensenyat diferents cançons d’aquesta estació!

Tardor

M’agrada la tardor
perquè els arbres es despullen

virudeta virondó
Groc, groc, groc; groc, groc, groc
grogues i seques són les fulles
groc, groc, groc, groc, groc
grogues ,vermelles i marrons.

Em diuen taquetes

Els alumnes de P3 tenim una mascota molt divertida que és diu taquetes. Per a que estigui molt contenta estem aprenent una cançó que parla sobre ella!

[MARIETA+TAQUETES.gif]

Sóc molt petitona, vermella i rodona
                i també tinca les, per poder volar.
               Tinc set taques negres, potes i antenes
              i un somriure ben gran.
Vaig pels boscos endins, per prats i jardins
              i en mig dels camins.
             Vaig d’aquí cap allà, sense parar
              ballant el ritme d’aquest
              xa- xa-xà

Hola em diuen taquetes, m’agraden les lletres,
 els números i els dibuixos
Hola sóc una Marieta
i he vingut perquè vull jugar amb tu!

Continue reading