5è- Històries sonores

Durant aquest confinament, l’alumnat de cinquè ha estat fent tasques d’exploració de sons i sobretot han treballat molt amb la diversitat de sons que es pot reproduir amb l’aigua.

L’última activitat ha estat la creació lliure d’una història sonora feta amb objectes o estris relacionats amb l’aigua. Escolteu els resultats.

DONA LA NOTA 2020. Encara hi som a temps

Celebrem el Dia Mundial del Medi Ambient

Alguns alumnes d’educació infantil i primària de la nostra escola han participat al projecte DONA LA NOTA cantant la cançó No ens desdibuixeu des de casa seva.

Aquesta campanya té relació amb el projecte d’escola sobre la crisi climàtica que vam iniciar aquest curs i que s’ha estat treballant des de tots els àmbits curriculars.

Us deixem un recull dels vídeos que ens heu fet arribar cantant aquesta cançó tan bonica. Moltes gràcies per la vostra participació; ho heu fet molt bé. Esperem que us agradi.

També podeu veure un fragment de la nostra participació com a escola junt amb altres centres d’arreu de Catalunya al següent enllaç:

#encarahisomatemps #donalanota2020 #donalanotadesdecasa

@donalanota @cdapaucasals