CONTINGUTS DE MÚSICA EN LLIBRES EDITATS. Currículum LOE. a) Escoltar i comprendre:
| 1r d’ESO | 3r d’ESO | 4t d’ESO (optativa) |
| Audició | ||
| Repertori vocal | ||
| Repertori instrumental | ||
| Elements significatius del llenguatge musical:– Melodia.– Harmonia– Ritme– Timbre– Textura | ||
| Classificació de la veu | ||
| Classificació dels instruments | ||
| Comprensió i valoració d’obres i pràctiques musicals. | ||
| Expressió raonada d’opinions i judicis musicals. | ||
| Interès per obres i estils musicals diversos. | ||
| Estils musicals i societat | ||
b) Interpretar i crear:
| 1r d’ESO | 3r d’ESO | 4t d’ESO (optativa) |
| Interpretació vocal | ||
| Interpretació instrumental | ||
| Dansa | ||
| Improvisació i procés creatiu | ||
| Tècniques creatives | ||
| Tècniques interpretatives. | ||
| Lectura musical. | ||
| Pràctica musical: assaig, interpretació. | ||
| TIC i música | ||
c) Dimensió social i cultural:
| 1r d’ESO | 3r d’ESO | 4t d’ESO (optativa) |
| Coneixement del patrimoni musical català | ||
| Coneixement del patrimoni musical del món. | ||
| Recerca d’informació musical. | ||
| Música en el seu entorn. | ||
| Música i cinema, teatre, media, publicitat, videojocs i la indústria cultural. | ||
| Vocabulari musical. | ||
| Valoració de la música. | ||
| Recursos TIC | ||
d) Transversalitat de l’assignatura de música
| 1r d’ESO | 3r d’ESO | 4t d’ESO (optativa) |
| Amb Matemàtiques | ||
| Amb Física | ||
| Amb Educació Física | ||
| Amb Visual i Plàstica | ||
| Amb Ciències socials. | ||
| Amb Llengües. | ||