Verdures i hortalisses

Aquí us deixem una altra presentació sobre el menjar, aquesta vegada de verdures i hortalisses. També hem fet una bona feina de recerca aquí, no crec que hi siguin totes les del món però sí les més importants i algunes d’estranyes. Podeu aprofitar aquestes presentacions per estudiar a casa i aprendre vocabulari català d’una manera més divertida que els llibres de text. Esperem que us agradi!!!

Verdures i hortalisses

More presentations from Xavi

Quan seré gran… seré futbolista!

Bon eclipsi a tothom!! Avui us presentem el vídeo on vam enregistrar a en Jheral de 3r A explicant-nos què vol ser de gran. En Jheral ho té molt clar, de gran vol ser futbolista. Per això s’ha vestit amb l’uniforme del seu equip futbol i també les seves botes per explicar-nos què s’ha der fer per arribar a ser un bon futbolista. Esperem que us agradi!!

[youtube width=”400″ height=”600″]http://youtu.be/0j56zOobqOk[/youtube]

Totes les fruites del món!

Bé, potser no les tenim totes però hem fet una gran feina que va començar en preparar el Powerpoint de les fruites, teníem un llistat de les fruites típiques que podem menjar a Catalunya però ens va semblar una llista massa curta. Llavors ens vam adonar que als països d’origen dels nostres nens i nenes d’Acollida hi ha molta més varietat de fruites i, ràpidament, ens vam engrescar per tal de recollir en la nostra presentació el major nombre de fruites possible: hem trobat 64 fruites diferents, quina passada!!! A continuació, us el mostrem:

La roba

Aquí us presentem la roba! En ser la tercera presentació de vocabulari aquesta vegada el resultat es més professional, com a mínim he aconseguit que la música ens deixi escoltar les veus. Les imatges són del vídeo What Do You Wear? de ELF Kids Videos, la cançó Buddy l’hem extret de www.bensound.com  i les veus són els nostres alumnes d’Acollida de Cicle Superior. Esperem que us agradi i què practiqueu molt!!!

La roba

La salut

Aquí us presentem la salut! En ser la segona presentació de vocabulari aquesta vegada el resultat es més professional, com a mínim he aconseguit que la música ens deixi escoltar les veus. Les imatges són del vídeo Learn Health Vocabulary de ELF Kids Videos, la cançó Tomorrow l’hem extret de www.bensound.com  i les veus són els nostres alumnes d’Acollida de 4t. Esperem que us agradi i què practiqueu molt!!!

La salut