TALLERS D’HISTÒRIA
Ara fa uns anys que l’Arxiu Municipal de Sant Feliu de Guíxols organitza pels centres educatius el servei dels Tallers d’història. L’objectiu és donar a conèixer la nostra ciutat, la nostre història i el nostre patrimoni.
Enguany ens han proposat treballar la biografia i el retrat a partir del llibre de Gerard Bussot , Gent d’un segle.
Els/les alumnes de P5 estem treballant la figura d’en Josep Irla, per això aquest dimecres hem anat a visitar el museu Irla.
Quan vam arribar ja ens esperava la Rosa, l’administrativa del museu. Ens va fer una esplèndida explicació sobre la biografia d’en Josep Irla, de com havia lluitat per la la llengua, la cultura i per Catalunya. Després vam poder veure els documents i les fotografies del museu i també un documental . Durant tota la visita tots els nens i nenes van estar molt atents.
Ens va agradar molt!