Children see, children do.
Els nens fan allò que veuen en els seus adults, comportaments, actituds davant de situacions… els adults som un model per ells, i cal que no ho oblidem mai. El vídeo que us proposo a continuació és un document que ho il·lustra d’una manera força encertada.
Escalfament 3. O Fortuna (Carmina Burana)
Dramatització d’un encanteri. Una bruixa o un bruixot prepara una pòcima, però el resultat d’aquesta es torna contra ella. Un drac surt de dintre de l’olla i cal que utilitzi els seus poders màgics per acabar amb ell.
Escalfament 2. Alegria (Cirque du soleil)
Escalfament 1. Time Lapse (Michael Nyman)
El nostre cos pot realitzar moviments suaus i moviments més “agressius”. La música ens indica quan poden tenir lloc cadascun d’ells. Pocs o molts gestos, només els braços, només les cames, només les mans, … tot el cos. El moviment expressa les nostres idees i sentiments, i podem donar-los-hi forma mentre utilitzem un bon REPERTORI de MOVIMENTS.
El rei lleó (medley) Ball de sisè
All that jazz (Chicago) Ball de 5è.
LA NOSTRA COREOGRAFIA (versió francesa)
També podeu veure la coreografia aquí: http://www.youtube.com/watch?v=Z4j-YusgVc4
Nits d’estiu. Grease. Ball de 3r
VERSIÓ ORIGINAL en anglès
GREASE “EL MUSICAL DE TU VIDA” en castellà
VERSIÓ LEGO
KAROKE
America. West Side Story. Ball de 4rt
Relaxació 1. BSO Amelie (Yann Tiersen) La música i les emocions
Per saber una miqueta més sobre la relació de la música i de les emocions podeu anar al següent scribd: