Hola a tots i a totes!
Com ja sabeu, els nens i nenes de primer estem fent el projecte dels ratolins. Per això, amb cartolines hem fet un ratolí ben gran per penjar a la paret de casa nostra! Voleu veure com ens han quedat?
Hola a tots i a totes!
Com ja sabeu, els nens i nenes de primer estem fent el projecte dels ratolins. Per això, amb cartolines hem fet un ratolí ben gran per penjar a la paret de casa nostra! Voleu veure com ens han quedat?