Alba (Part 2)

TEMA: Fantasia i romanticisme.

ARGUMENT: Va acabar de néixer una nena anomenada Renesme que anava creixent molt i molt de pressa, els pares (Eduard i Bella) no sabien què passava fins que van esbrinar que era mig mortal i mig vampir. Una de les tardes de tardor en Jacob (el llop del llibre) que ja abans s’havia imprimat de la Renesme va preguntar a la germana de l’Eduard (Alice) què passaria en el futur  i li va afirmar que estaria casat amb la petita nena que ràpidament s’anava fent gran.

PERSONATGES: Principals: Eduard, Bella, Renesme i Jacob. Secundaris: Vulturis (vampirs dolents) la família del Eduard i la família de la Bella.

NARRADOR: En primera persona (Bella).

ESPAI: Estats Units.

TEMPS: Extern: La història passa en un bosc amb unes pinedes enormes i maquíssimes. Intern: La història transcorre en un any i mig o dos.

OPINIÓ: Aquest llibre ha estat molt maco, m’ha ensenyat a veure que encara que no creguis en una cosa has de saber que podria arribar a existir.

Carla Cañizares 1 eso d

Aquest article s'ha publicat dins de General i etiquetat amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *