Amb els nens i nenes de sisè hem inventat un acompanyament per a una peça de flauta que hem estat treballant. Voleu escoltar-la?
Dansa: La Castanyera
Els nens i nenes d’educació infantil, ballem la dansa de la Castanyera. Ens voleu veure?
Ja ha arribat la tardor!
I els de Cicle inicial, ho cantem i ballem així:
Collim bolets!
Aquest any hem trobat bolets a l’aula de música! mireu, mireu…
-Caram, d’on véns?
Estem treballant el silenci de corxera i corxera. Mireu que bé que ho fem! Algú coneix la cançó?
Ens relaxem!
Després de treballar molt, avui a l’hora de música, hem fet un joc que ens agrada molt!! el joc del piano i el pianista! mireu, mireu…
Concerts familiars a l’Auditori
Hem trobat instruments (2a part)
Després de trobar tants instruments, vam decidir posar junts els que es tocaven d’una manera semblant. Vam trobar sis famílies diferents. Mireu-los a l’exposició!
Hem trobat instruments (1a part)
Fa dies va explicar el conte: La capsa de Curculles.
m
La Sakura, la protagonista d’aquest bonic conte havia de portar instruments a la classe de música de l’escola. Com que a casa no en tenia va sortir a buscar-ne. Nosaltres hem fet com la Sakura i hem trobat molts instruments, els voleu veure?
ja us anirem explicant tot el que farem amb els nostres instruments trobats!
Hem estrenat aula de música!
Aquest curs hem estrenat aula de música, molt més gran. Té dos ambients un, que és el que fem servir més, que és per treballar amb moviment i un altre, amb taules i cadires per treballar asseguts, en grup… A l’aula de música hi ha un arbre molt bonic on hi viu l’Esquirol Oriol!