Anem d’excursió

Avui hem anat al tren de Palau, i que bé que ens ho hem passat!! Hem fet una volteta i després hem estat jugant pel parc i hem dinat. Ha estat un dia fantàstic!!

Marxem d’excursió!!! (premeu per veure les imatges)

Aprofito per dir-vos que aquest dissabte fan LA NIT DEL TREN! Animeu-vos : ) a anar-hi, pot ser molt bonic. Us deixo l’enllaç amb la informació.
La nit del tren

ANEM AL SENTMENUTS!

Aquest divendres vam anar a l’Escola Bressol Sentmenuts a convidar als nens i nenes de les classes de 2-3 anys, a venir a veure la nostra escola i les nostres classes, ja que l’any que ve ja estaran amb nosaltres. Ens va fer molta il.lusió veure a la Lali i la què havia sigut la nostra classe.

cropped-Definitiu

JOCS MATEMÀTICS I TREBALL DEL NOM

Ja fa uns quants dies que hem començat els racons de jocs de matemàtics i de treball del nom; els nens i nenes tenen al seu abast una sèrie de jocs manipulatius; quan n’acaben un, la mestra comprova com ha anat i ja se’n pot fer un altre. D’aquesta manera, a part de treballar continguts matemàtics i de treball del nom, reforcem hàbits d’autonomia i de treball.

PINTEM AMB ESFERES

Avui hem decidit pintar amb esferes! i sabeu que hem descobert? Que si fem rodolar les esferes amb pintura, es formen línies.
Hem posat esferes amb 2 tonalitats de color verd dins una caixa i hem fet els nostres quadres de línies!

I mentrerestant, anàvem ambientant la classe amb flors de paper de seda!