El tió ha vingut a l’escola

Aquest matí hem rebut una carta del Tió que ens ha dit que estava amagat pel bosc i que si el voliem trobar haviem de seguir les pistes de les fletxes que anavem trobant. I finalment l’hem trobat al bosc del costat de l’escola, li hem donat menjar i li hem cantant cançons!

Cliqueu a la foto per veure més imatges de l’aventura!

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *