JORNADA DE PORTES OBERTES

Si teníeu algun familiar o conegut que hagi de començar l’etapa d’educació infantil el pròxim curs, us informem que les portes obertes són el dia 9 de març, de 10h del matí fins les 13h del migdia.

Heu de saber que aquesta escola no és com la resta d’escoles. Nosaltres treballem per projectes, però també fem ambients i caixes d’investigació.  Les classes de p-3 fins a 4t fan ambients i els de 5è i 6è fan caixes d’investigació. Les caixes d’Investigació són com petits projectes per fer recerca sobre un tema a partir d’unes preguntes. Treballem en petits grups heterogenis per aprendre a treballar en equip. Els ambients són espais amb diferents materials, activitats, situacions… per aprendre jugant i experimentant.

Altres coses interessant que fem és la lectura intercicle. Les classes de 4t, 5è i 6è fan lectura Intercicle  amb els nens i nenes de 1r, 2n i 3r. La lectura intercicle és on els nens i nens de cicle superior ensenyen a llegir als nenes i nenes més petits.

Article fet per Yaiza Cáceres.