Novetats al pati

Com deiem a l’anterior article, aquest curs sóm els grans de l’escola i tenim la responsabilitat d’ajudar als nens de primer ja que venen del pati dels petits. A la taula rodona vam acordar més i més variades propostes perqué, a l’hora del pati, molts nens i nenes puguin gaudir de més varietats de jocs, com per exemple el hockey, badminton, etc.

Han canviat el tema dels dies, alguns dies només per a futbol o basquet i uns altres per als jocs tradicionals.

Les nenes volien un racó per ballar i ho han aconseguit: un cop a la setmana podem tenim el gimnàs perquè qui vulgui ho pugui fer.

Com que hi ha material nou, els nens i nenes de l’escola van a l’entrada del gimnás per repartir-lo als demés nens i nenes que vulguin jugar.

ARTICLE ESCRIT PER : YAIZA SILVA , BRITTANY ZAVALA.