En aquest espai trobareu les creacions dels infants de Cicle Mitjà a l’Ambient de Logos 3.0

 

Naïla and Sara decided to create an Avatar and described herself  in English, using the Voki App.

El grup de la Roxy, Èric Gràcia, Daniel i David també van dissenyar un Avatar i el van fer presentar-se, ells en català.

El grupet de la Daniela, el Gerard, l’Èric Martínez i l’Edurne es van estrenar amb una minihistorieta de 4 amics que van a la platja, titulada Amics, amb la tècnica de l’Stop Motion. El Lucas Gómez també es va animar i va fer un mini Stop Motion, que es diu Tancat.

El Daniel Vàzquez i la Argia es van atrevir a donar-li  una volta a la Llegenda de Sant Jordi i es van inventar aquesta història, tot fent servir l’StoryJumper.

Book titled 'La Ninja i el Drac'
Altres companys van decidir fer la proposta de l’artista conegut com Slinkachu, que fa fotografies de miniatures de persones per la ciutat i els posa en situacions que ens fan reflexionar…
La Leah, el Lucas Gómez i la Noa van fer aquestes dues fotografies:
I l’Argia i el Daniel Vàzquez aquestes…
Interessants els missatges oi?
A la segona ronda de LOGOS 3.0 s’han fet vàries propostes basats en la manera de fer de Slinkachu, explicant petites històries que passen al pati de l’escola…
Aquesta és la de la Siena i l’Ariadna Ferrer:
La Laia i l’Amira van decidir fer dues propostes. Una sobre la diversitat familiar…
…i l’altra sobre la importància de l’amistat.
El Christian va treballar sol i va voler reflexionar sobre la importància d’ajudar els altres, especialment si tenen mobilitat reduïda:
 La Naïla i la Sara van necessitar uns quants dies per elaborar aquesta versió de Blancaneus i el 7 nans. Amb algunes correccions i modificacions dels personatges finalment ens expliquen aquesta interessant història digital…
Book titled 'La Reina feliç i els 5 gegants.'Read this book made on StoryJumper
Altres companys de la segona ronda van decidir fer servir la tècnica de l’Stop Motion per explicar petites històries en moviment, algunes tenen so i altres només imatge… L’Abraham, el Nico i l’Eydan van fer el Super-Parc. La Mar, el Lucas i l’Àlvaro ens expliquen El Mon de l’Abecedari i el Daniel Zumaquero ens desitja Bona Nit.
A la tercera ronda els infants han continuat creant històries i personatges molt diversos i divertits. Com per exemple l’Avatar del Víctor:
El Pau de Traçat va elaborar aquesta divertida i original versió del conte de la Rateta que escombrava l’escaleta. Esperem que la gaudiu!
I el Marc i el Takashi de Ruta van gravar en Stop Motion  una petit història sobre uns nens que fugen d’un Ieti. Clickeu a la imatge per poder-lo veure!
Una de les propostes més populars a Logos 3.0 és fotografia escenes amb missatge a l’estil de l’artista urbà Slinkachu.
La Mia i la Gisela van voler posar atenció en que les mares també tenen dret a jugar…
I també descatar la importància de llegir…
L’equip format per l’Unai, el Daniel, el Marcos i el Justin van gaudir de ubicar personatges en diferents espais de l’escola… Podeu veure una animació de les seves fotografies aquí.
I l’Àlex, Dani Mellado i el Xavi de Traçat van esforçar-se en fer un Stop Motion, basat en uns fets reals del Jardinet de la Carme, al qual han anomenat Els nens que volien escapar-se de l’escola.
Hem començat la quarta roda de Logos 3.0 amb nous infants i ja tenim material per publicar. La Bet ha fet un Avatar l’ha fet parlar in English!! Well done!
La nova roda de Logos 3.0 continua tenint molt interès per dissenyar personatges. Alguns infants ho fan amb l’app Voki, com per exemple la Queralt and Gretel, que van dissenyar una noia anomenada Silvia i la van fer parlar en anglès, tot descrivint-se, o la Marwa que ha fet parlar a la Lola, també en anglès.
El grup de la Mar, la Bet, el Pau i la Sofia es van posa d’acord per dissenyar cadascun un personatge, tot fent servir l’StoryJumper com a eina digital, la qual també han utilitzat per fer una versió molt divertida d’un conte tradicional, titulat El Ventafocs Cuiner. Endevineu quin conte és?
Book titled 'EL VENTAFOCS CUINER'Read this book made on StoryJumper
Per la seva banda, en Marc va decidir treballar pel seu compte amb la tècnica de l’Slinkachu i fer dues sèries de fotografies al pati i reflexionar sobre. Les podeu veure en aquest enllaç. Què us suggereixen?
Durant aquesta roda la Lua i l’Ariadna Quesada han aconseguit acabar un video musical de la cançó “Now we’re ready” que han realitzat amb el programa MovieMaker. Ha estat un treball molt laboriós , però han acabat molt satisfetes del resultat. You can watch it here!
El grup de l’Adrian, l’Aleix, el Mikel i la Carlota van inventar-se una història de follets al bosc i la van gravar amb la tècnica de l’Stop Motion… que ha quedat així!
Hem acabat una nova roda de Logos 3.0 i aquí teniu les històries i personatges que els infants de cicle mitjà han creat.  La Nahla i l’Alejandra ha estat treballant de valent en l’edició d’un vídeo musical de la cançó “Now we’re ready!” i com que les quedava una mica de temps, fins i tot li han posat subtítols! El grup de la Nahia, la Clara, l’Arti i la Selina han fet un conte col·laboratiu basat en la llegenda de Sant Jordi, però amb 4 protagonistes… aquí teniu Sant Alano salva al nostre germà.
Book titled 'Sant Alnano salva al nostre germà'Read this book made on StoryJumper
La Vega ha treballat individualment en la proposta de l’Slinkachu i també ha creat un personatge, tot fent servir l’Storyjumper. Aquí podeu veure les seves creacions.
Dos grups han treballat la tècnica de l’Stop Motion i han creat dues històries curtes ben diferents. Una la del Lucas Lozar, l’Hèctor i el Marcos, que porta per títol Els tres amics i el tauró i l’altra del Marc i l’Ònia…
A la nova ronda que hem fet de Logos 3.0 hi ha hagut infants que han volgut anar un pas més enllà a l’hora d’editar un videoclip musical, al qual han afegit el subtítols. És el cas de la Naiara i la Mara amb la cançó “Do your best”. Aquí teniu el resultat. Enjoy it!
Un parell de grups van decidir inventar-se petites històries fent servir la tècnica de l’Stop Motion, però no van tenir temps de posar-li l’audio. Sabeu de què van? L’Eloi i l’Èric Tadeo van fer aquesta història. L’Emma, l’Èric Gràcia, el Niko i l’Unai van fer L’hotel del terror. Fa por?
L’Adrian i l’Axel Úbeda van esforçar-se en crear un avatar que es presentés en anglès… l’Adriana, també la Naiara i l’Axel Cobos van dissenyar els seus avatars… També hi ha hagut infants que han fet petites intervencions per l’escola a l’estil de l’artista urbà Slinkachu. Alguns resultats son…
Comencem una nova roda i d’altres companys també s’han animat a editar un altre vídeo d’una cançó en anglès. Cada vegada els surt millor! Aquest és el videoclip de la cançó Felling are fellings que han fet la Nahla, l’Elena i l’Alejandra, de 4t. Tres grups s’han animat a fer històries… La Mia i la Bet, que han treballat molt a gust totes dues, han fet “Una segona família”
Book titled 'Una segona família'
La  Nerea va començar experimentant amb l’Story Jumper per dissenyar un avatar i va acabar fent una petita història, titulada “Els dos germans”
I el trio de l’Adrian, el Joel i el Pau han explicat una versió molt personal de la Llegenda de Sant Jordi, que porta per títol “Els 4 cavallers i el monstre”

Es van engrescar tant que van continuar a la següent roda, aquesta vegada només el Pau i l’Adrian.  Altres infants de l’última roda d’ambients d’aquest curs, també s’han animat a fer contes digital amb l’Storyjumper. Com per exemple la Lua, que ha començat la història “The unicorn and the sofies”

Book titled 'The unicorn and the sofies'