CAGA TIÓ!

Aquí teniu una seqüència de fotos de com va anar l’arribada del Tió a l’escola:

El vam trobar al sorral del pati i desseguida el vam portar a la classe perquè no tingués fred; el vam abrigar amb una petita manta i li vam posar un plat per posar-li el menjar que havíem de portar de casa.

Per fer-lo cagar, el dia abans de marxar de vacances de Nadal, vam agafar cadascú un pal dels que tenim per jugar al gimnàs i vam picar tots alhora cantant la cançó que havíem après.

El Tió ens va cagar uns paquets amb joguines per la classe i pel pati: vehicles, una escombra, i moltes pales i rasclets. De primer va costar una mica adonar-se que les joguines eren de tots i no dels nens i nenes que , enduts per l’emoció,  havien obert els paquets desseguida! Tot es va aclarir quan vam llegir una carta que ens havia deixat el Tió on ens donava les gràcies per l’escalfor i el menjar que li havíem donat i ens explicava que les joguines eren per compartir-les entre tots i totes.

BENVINGUTS I BENVINGUDES!

Benvinguts i benvingudes al bloc de proves de la classe dels Picarols de l’Escola Cossetània!

La intenció d’aquest bloc seria substituir l’actual “Diari dels Picarols” que ,en suport paper, fa un seguiment de la vida a la classe de P-3 de la nostra escola.

Caldria pensar bé de quina manera ens asseguraríem que, com passa en l’edició en paper, totes les famílies puguessin accedir als continguts d’aquest bloc i quines estratègies utilitzaríem per tal de dinamitzar-ho…