Colònies 2016 1r i 2n

Els nens i nenes de cicle inicial hem anat de colònies al Molí de la Riera a Sant Pere de Torelló. Hem fet de llenyataires, pastors, esquellers, forners i torners. Hem conegut com era un molí fariner que va funcionar fins fa 50 anys.  Per la nit vam fer un foc de camp. Ens ho hem passat molt i molt bé.

ELS PASTISSERS I ELS MINERS A LA VEREMA!

Hem anat a Llinars del Vallès a fer la verema. Hem anat d’excursió fins a la vinya, hem aixafat raïm amb els peus descalços, hem fet most i l’hem tastat…..I ens ho hem passat mooooooolt bé!!!!

COLÒNIES 2015

ELS NENS I NENES DE CI HEM ANAT DE COLÒNIES A MAS PAGÈS, A SANT ESTEVE DE GUIALBES.

TOT I LA MICA DE PLUJA DEL PRIMER DIA HEM POGUT GAUDIR DE L’ENTORN DE LA CASA, DEL BOSC, DELS CAMINS… HEM APRÈS A ORIENTAR-NOS SEGUINT LES PISTES DE LA MOLSA, EL SOL…

HEM DORMIT EN LLITERES, HEM ESCOLTAT CONTES, HEM FET MOLTS JOCS FANTÀSTICS I ALGUNA SORPRESA…. !!!

MIREU QUE GUAPOS/ES I CONTENTS/TES QUE SORTIM A LES FOTOS:

SETMANA CULTURAL

RUA DE CARNESTOLTES

CONTES DE DINS I FORA DE L’AIGUA TRAMOIA PRODUCCIONS CULTURALS

SORTIDA AL TALLER DE SARANDACA

FEM CAGAR EL TIÓ

FEM PANELLETS A L’ESCOLA

ELS NENS I NENES DE SEGON VAM ANAR A LA BOTIGA DEL PEPE A COMPRAR ELS INGREDIENTS PER A FER PANELLETS A LA CLASSE. AQUI TENIU EL RESULTAT! ESTAVEN BONIÍSSIMS!!!

SORTIDA A MARATA DEL CURS PASSAT

Per fi ja tenim el vídeo del naixement de la cabreta del pastor Jordi. Va ser molt emocionant!

Quina sort vàrem tenir de veure com arriba al món un ésser viu.