ENS VISITA L’ARTISTA GRANOLLERÍ VICENÇ VIAPLANA!!!

ENS VISITA VICENÇ VIAPLANA

El dia 14 de febrer d’aquest any va venir en Vicenç Viaplana a l’escola a explicar-nos coses de la seva obra . És un conegut artista de Granollers .

Vicens Viaplana és un artista que es dedica a fer quadres sobre la natura i altres temes. Normalment, fa servir pintura negre, vermella i gris.

Ens va explicar moltes anècdotes. La més divertida va ser la que ens va dir que feia quan un quadre li sortia malament: quan els quadres no li sortien com ell volia es posava de cara a la paret una bona estona.

Quan va marxar vam veure que estava molt content d’haver vingut a veure’ns.

Alguns nens li van demanar un autògraf i un quadre per a tota l’escola. Ens va fer bon un regal: va dibuixar-nos alguns nens i nenes de la classe amb ceres. Va ser molt interessant veure com feia el quadre.

Alejandro, Yahya, Magno i Fàtima

AQUÍ TENIU ALGUNES IMATGES D’AQUELL DIA!!!

I TAMBÉ AQUEST VIDEO: