REUNIÓ D’INICI DE CURS

I PER ACABAR… GOT TALENT!!!!

Per acabar 5è hem fet un GOT TALENT.

I pica-pica, compartint tots junts el darrer dia del curs.

ENTREGA DE DIPLOMES

Ja s’acaba el curs i el projecte CUEME.

La Cristina, directora de l’escola, ens ha fet entrega del diploma que certifica la nostra participació.

MATÍ A LA PISCINA

Hem arribat al final del projecte d’emprenedoria i ho celebrem fent tots junts una activitat lúdica en la que tothom s’ho pugui passar bé.

I HO HEM ACONSEGUIT!!!!!

Ens ho hem passat d’allò més bé gaudint d’un matí a la piscina. L’aigua estava molt bona i el gelat també.

Teatre Edat Mitjana

Aquí teniu l’enllaç als vídeos de les representacions de l’Edat Mitjana:

VallèsBot 2022

Us presentem els prototips que els i les alumnes de Cicle Superior de la nostra escola han preparat per a la VallèsBot del curs 2021-2022.

Veure els vídeos

BICICLETA INCLINATRÒNICA

BARRETA INTEL.LIGENT

AUTOFRE-INFINITY

SORTIDA AL MUSEU D’HISTÒRIA DE CATALUNYA DE BARCELONA

Hem estat en el Museu d’Història de Catalunya de Barcelona per fer l’activitat educativa «Habitatge i vida quotidiana al llarg del temps».

Hem fet un passeig per la història per veure on i com vivien els nostres avantpassats.

Ha estat molt interessant!

COLÒNIES A MAS GIRCÓS

Per fi, després de dos cursos sense poder fer colònies, ha arribat el gran dia!!!!

Hem anat de colònies a Mas Gircós, el 15 i 16 de març.

Hem fet diferents activitats: visita a Besalú, jocs diversos i jocs de nit, taller scriptorium (escriptura medieval), ruta d’orientació pel bosc amb brúixoles, recollint herbes remeieres per fer una bosseta d’olor.

El menjar va ser molt bo.El dijous vam celebrar l’aniversari d’una companya.

Ha sigut una experiència inoblidable.

Rep0rters i reporteres: Albert, Dina, Kamar, Martín, Salma i Youcef.

Projecte Invertebrats

Donem per finalitzat el projecte dels invertebrats!!!

Aquest trimestre hem treballat els grups d’animals invertebrats, vam començar amb la sortida al museu per poder veure i TOCAR els diferents artròpodes i amb el nostre grup cooperatiu hem fet una recerca per saber com són, com viuen, com s’alimenten, com es reprodueixen i com respiren aquests animals.

Avui hem explicat als nostres companys i companyes de classe totes les característiques i curiositats del nostre grup d’animals. Aquí teniu una mostra del nostre producte final, el lapbook i l’apartat de les fotos podeu veure tot el procés.

8 Març

Avui 8 de març dia de la dona hem treballat la història de diferents dones importants de la història tant en el món dels esports, com de la ciència, la cultura, etc.

Hem fet unes reflexions molt interessants!