Fotografies de les colònies a Rialp

images1

Projecte Art a Dojo

Enguany hem fet un projecte d’educació plàstica, ART A DOJO,  en col.laboració amb l’alumnat de Batxillerat Artístic del Celestí Bellera i l’empresa Tramoia.

Dilluns inaugurem els nostres projectes, a les 16:30h, a la Plaça Espanya de Can Bassa. Hi assistirà l’Alcalde i hi sou tots i totes convidades a conèixer els  nostres treballs de proposta de millora del barri.

Compartim amb tots vosaltres unes imatges de les diferents fases del projecte.

VEURE IMATGES DEL PROJECTE.

REPORTATGE A LA TV (minut 17:14)

REPORTATGE A VOTV (minut 29:10)

[youtube]https://youtu.be/XXsWcmIzF3U[/youtube]

dsc00156 dsc00159

dsc00154 dsc00155 dsc00157 dsc00158 dsc00160 dsc00161 dsc00162 dsc00163

Carnestoltes 2017

Tot i la pluja, hem pogut celebrar el Carnestoltes 2017.

Us presentem algunes fotos.

VEURE FOTOS

dsc00305dsc00304

Sortida al Museu Arqueològic de Barcelona

Estimats pares.

El passat divendres 3 de febrer, els alumnes de 6è van anar al Museu Arqueològic de Barcelona.

Tot i que en un principi semblava que anar a un museu era avorrit, no va estar així. Primerament vam agafar el tren, un transport públic, que va ser tota una experiència. Una vegada vam arribar a Sants Estació ens van dirigit a la zona de Montjuic. va estar una passejada molt interessant, vam passar per carrers molt importants de Barcelona.

Una vegada vam arribar al Museu vam fer dues activitats, una xerrada informativa de la tasca d’un arqueòleg i de què estudia l’arqueologia, i vam visitar el laboratori on es restauren les peces trobades en diferents jaciments.

La segona part va ser molt entretinguda i divertida. Vam fer d’arqueòlegs “professionals”. L’objectiu era trobar peces antigues dins d’una zona d’excavació.

Us deixem unes fotos per que gaudiu d’aquesta experiència.

20170203_1330382

6a

Musical Grease – 6è Promoció 2005 – Mestres Montaña

Us deixem una mostra d’imatges del Festival de Nadal, amb una sorpresa al final. No us la perdeu!

[vimeo]https://vimeo.com/196631918[/vimeo]

Publicat dins de General | Etiquetat com a , | Deixa un comentari

Taller de matemàtiques

En els tallers de matemàtiques hem realitzar un problema tipus “FERMI”. Són problemes  que tenen per finalitat aconseguir un resultat, el més ajustat possible, en el càlcul d’una quantitat molt difícil de quantificar.

• Sabeu quina quantitat de grans d’arròs i de llenties hi ha en un Kg?

arros

diap2

Veure el DOCUMENT

L’alumnat de 6è A i 6è B han arribat a aquestes conclusions mitjançant estratègies diverses.

Publicat dins de General | Etiquetat com a | Deixa un comentari

Salida al parque natural de la Garrotxa

Queridos padres , el otro dia publicamos las fotos que nos hicimos en la salida de la Garrotxa.

Desde el área de Castellano hemos estado estudiando diferentes tipologias de texto. Una de ellas es el reportaje y hemos aprovechado la salida para desarrollarlo.

El resultado de los trabajos de los alumnos ha estado muy gratificante. Aquí os presentamos  un reportaje producido por la alumna de 6A Sira Bella. En poco tiempo podréis  ver todo lo que fuimos a visitar.

Sortida a Olot. Volcans i Fageda d’en Jordà

Ja tenim les fotos. Que les gaudiu!

volcans

Sortida al Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa

17_1_DSC03138 - Volca Croscat L

Benvolguts pares , benvolgudes mares:

El proper DIJOUS, 20 d’octubre, els /les nens/es  de 6è de Primària farem una sortida de treball al parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa, visitant el volcà Croscat  i la Fageda d’en Jordà.

El preu de la sortida és de 15 euros , el qual inclou autocar i guies acompanyants. Aquest import s’haurà d’ ingressar  a :

BBVA      número de compte de l’escola.

Els /les vostres fills/es hauran de portar:

• esmorzar i dinar
  • beguda: aigua
  • carpeta senzilla, on posaran les fitxes de treball
  • estoig

La sortida serà a les 9.00h del matí, des de l’escola. La tornada , aproximadament , a les 16’30 hores. Us demanem màxima puntualitat. Insistim que no han de dur : llaminadures , màquines de joc , aparells de música, mòbils , cromos…

Us agraïm la vostra col.laboració.

ATENTAMENT,

Els mestres de 6è

Reunió de pares de 6è

Hola a tothom!

Aquesta setmana hem fet la reunió de pares i heu pogut experimentar en primera persona què és això del treball per projectes. Us hem d’agrair la complicitat i la bona predisposició que les mares, els pares i els avis heu mostrat.

DSC_0578 DSC_0582 DSC_0581 DSC_0580 DSC_0579

Compartim amb tots vosaltres les presentacions digitals, la mostra de fotografies i el resum dels temes que us preocupen.

Què preocupa als pares de 6è?

• El meu fill o la meva filla estaran prou preparat per a anar a l’ESO?
  • Què farem a 6è per preparar-los acadèmicament i emocionalment?
  • Aprendran el més important per poder aplicar-lo a la vida real?
  • Que hi hagi bona comunicació entre pares i docents.
  • Com es treballa a l’escola el respecte (entre ells-elles-adults, escola)?
  • Com es treballa a l’escola els valors?

Què esperem els mestres dels pares de 6è?

La presentació digital

PW

Vídeo dels primers dies de classe.

MP4 6 2016 PRIMERS DIES from MM2005 on Vimeo.