Excursió a la Granja Escola de Santa Maria de Palautordera!

El dijous dia 19 de maig vam realitzar l’excursió d’aquest últim trimestre. Ens ho vam passar molt bé jugant al mig de la natura, fent activitats d’equip.

L’objectiu d’aquesta sortida era potenciar la pràctica de la llengua anglesa i ampliar el seu vocabulari. Alhora, aprofitar les activitats d’aventura per treballar habilitats i competències emocionals que afavoriran a la cohesió i el grup.

Alguna de les activitats que vam realitzar van ser les següents:

PISTA AMERICANA: Circuit de la Confiança. En aquesta activitat s’entrenen dues habilitats, la confiança i la responsabilitat, el que ens permet prendre consciència de com afrontem els reptes i les decisions personals.

EL PONT DE LA COMUNICACIÓ POSITIVA: Aquesta activitat la fem servir per donar l’oportunitat de que els companys de classe es puguin veure d’una manera diferent. El pont, per a nosaltres, és un vehicle molt útil que ens facilita trencar les creences limitadores que tots tenim i, per tant, reestructura el nostre mapa mental.

THE BIG TEAM: Activitat amb 3 dinàmiques diferents a on entrenarem algunes de les habilitats necessàries per a treballar en equip: Establir un objectiu comú, Pactar una estratègia i Coordinar i sincronitzar els membres d’un equip.

Clica aquí per mirar unes fotos de la sortida

IMG_1824

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà