CONFERENCIAS DE LAS PLANTAS MEDICINALES

El día 16 de enero hemos empezado a hacer las conferencias. Este curso las vamos a hacer sobre las plantas medicinales.

Las plantas medicinals son unas plantas que ayudan a curar y prevenir enfermedades.

Esta son las plantas que explicaremos en las conferencias:

– Mar: Regaliz

– Ona A: Eucalipto

– Ona M: Haba

– Marçal: Cola de caballo

– Ton: Menta

– Nagore: Tomillo

– Nil: Malva

– Oriol: Eneldo

– Joel: Ginseng

– Arnau: Hipérico

– Àlan: Lavanda

– Miguel: Reishi

– Àneu: Kalanchoe

– Farners: Maria Luisa

– Pol: Cactus

– Núria: Tila

– Lucía: Aloe Vera

– Ivet: Hinojo

– Laia: Romero

Esperamos convertirnos en unos grandes expertos en plantas medicinales.

 

conferència 003 conferència 002

 

Mitjans Petits

 

4 pensaments sobre “CONFERENCIAS DE LAS PLANTAS MEDICINALES

  1. Hola mitjans petits!!

    ara si que m’heu deixat de pedra!!! Hi ha algunes de les propostes de plantes o de conferències que no sabia gens ni mica que eren plantes medicinals, com les faves i el cactus.

    Buff!!! Em sembla que hauré de venir a les conferències o llegir el que expliqueu!!!

    Fins ara

    Xavi

    1. Hola Xavi,

      et convidem a venir a les conferències quan puguis. Quan vulguis venir, abans d’entrar, mira el calendari que hi ha al passadís al costat de lectura “súper pares”.
      I axí ja sabràs quan les fem.

      Gràcies,

      Mitjans Petits

  2. A mi m’encanten les plantes medicinals i gràcies al resum de cada conferència que hi ha a la llibreta d’aula, n’he après encarà més. A més ens ha donat l’ocasió d’anar a visitar un museu que ni en coneixia l’existència al meu pais i ha sigut instructiu par a tothom. M’espero amb impaciència la primavera per anar al camp i fer experiments de les preparacións que he vist a la llibreta. Els que encara no han fet la conferència, sis us plau, que posen més recetes! Gràcies a tots.

    Florence

    1. Hola Florence,

      A nosaltres ens està agradant molt apendre amb les conferències, ens estem convertint en uns experts. També estem esperant l’arribada de la primavera per anar a buscar i recollir plantes al bosc.

      Gràcies,

      Mitjans Petits

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *