Veniu a berenar pa de pessic i xocolata amb els nens de 6è!!… Ens trobareu a la paradeta del pati de l’entrada. Hi serem tots els divendres d’Abril i Maig a la sortida de l’escola. Comencem aquest divendres 1 d’Abril!!
Veniu a berenar pa de pessic i xocolata amb els nens de 6è!!… Ens trobareu a la paradeta del pati de l’entrada. Hi serem tots els divendres d’Abril i Maig a la sortida de l’escola. Comencem aquest divendres 1 d’Abril!!
Benvolgudes famílies,
a continuació us pengem les instruccions a seguir per participar en les activitats que durem a terme al llarg de la celebració de la festa de Sant Jordi a l’escola Montcau.
Sembla que encara quedi molt de temps, més d’un mes, però us ho avancem per si volem anar pensant i avançant feina al llarg d’aquesta Setmana Santa.
Us animem a participar voluntàriament a tots i totes!
Vinga som-hi!
Benvolguts alumnes de 3r,
com ja sabeu hem començat el tema de geometria a matemàtiques i us proposem un enllaç on podreu jugar mentre apreneu conceptes relacionats amb les rectes, els angles i els polígons.
Us animem a provar de fer els que són per cicle mitjà (Polígons, rectes i angles).
http://www.edu365.cat/primaria/muds/matematiques/geometria/
El dimarts 8 de març, els nens i nenes de tercer vam anar al Cim d’àligues, a Sant Feliu de Codines.
Quan vam arribar, vam conèixer als monitors que ens guiarien al llarg de tota la visita, i després vam anar a observar al natural les característiques de les aus (alimentació, comportament, espècies autòctones, hàbits que ocupen…) i vam conèixer la problemàtica de la seva conservació.
Algunes de les aus que hem pogut observar, són: l’Òliba, el Duc africà, el Xoriguer, l’Aligot de Harris, el Falcó llaner, l’Àliga de cap blanc, el Voltor comú, i molts més.
Per acabar, vam assistir a una sessió de vol que va durar uns 45 minuts, a on vam poder veure asseguts a unes grades a l’aire lliure, i a poca distància, aus de diferents espècies, que anaven de puny a puny dels cuidadors, volant de vegades, per sobre dels nostres caps; això ens va agradar molt.
Aquí teniu una mostra d’alguns dels moments d’aquesta sortida. Esperem us agradin.
[youtube]https://youtu.be/z9hQMxXS6lA[/youtube]
Estimats alumnes de 3r,
com ja sabeu hem començat un nou tema de coneixement del medi natural que tracta, entre d’altres coses del cicle de l’aigua.
A continuació us deixem amb un enllaç que us pot ajudar a reforçar idees i a entendre millor el contingut treballat a classe.
és molt il·lustratiu i esperem que us sigui de gran ajuda.
Les tutores de 3r
http://www.edu365.cat/primaria/muds/natural/aigua/
Benvolgudes famílies,
el porper 27 de maig es celebrarà una sortida lúdico-esportiva a Vilafraca del Penedès per fomentar l’habit de l’esport entre tots els centres de l’Alt Penedès.
Seguidament us adjuntem la informació més detallada i necessària per realitzar el pagament.
Per poder fer la inscripció a aquestes jornades, necessitem que feu el pagament abans del dia 11 de març. DATA LÍMIT
I recordeu, aquesta sortida és només per 3r!!!
Moltes gràcies.