Juguem a Corfbol!

????????????????????????????????????

El 11 de febrer les dues classes de 4t vam anar a jugar a Corfbol al poliesportiu de la Mar Bella. Vam anar amb metro. Per arribar a temps vam estar a l’escola a les 8:45h

És un esport molt divertit, ens ho vam passar molt bé. L’escola érem 6 equips, en total vam jugar uns 16 equips de quatre escoles diferents. Tots vam jugar 6/7 partits. Hi havia quatre pistes. Els partits eren de 10 minuts i ens vam cansar una mica.

De la nostra classe l’equip blau va guanyar 5 partits i va empatar 1, l’equip vermell va guanyar 6 i va empatar 1 i el groc va empatar tots els partits.

S’assembla al bàsquet però amb normes diferents, l’equip són 8 jugadors, quatre defensen la cistella i quatre ataquen per fer un punt. La cistella no té taulell i és més alta, no es pot votar la pilota. Els equips obligatòriament han de ser mixtes. Els que defensen no poden passar de mig camp i els que ataquen tampoc.

Ens vam quedar a dinar allà a les grades, i na vam poder anar a la platja perquè plovia. Després de dinar vam jugar una estona al “pi”