Colònies camp aprenentatge Sebes i Flix DIA2
Avui els Mestres ens han aixecat a les 8h (alguns ja érem molt abans desperts…), hem esmorzat i a les 9.30h hem començat una activitat sobre les papallones. Hem après mogollon de coses sobre els diferents tipus existents i…hem anat en grup a caçar-les!!! (la veritat que teniem poca traça i no em pogut agafar moltes…. 🙁
En acabar hem tingut temps lliure fins 13.30h que hem dinat: macarrons i salsitxes amb patates!!!
I després de dinar a vingut l’activitat estrella!,com ens ho hem passat amb els kayaks!.Durant tota la tarda ens han explicat com anar amb un kayak i hem pogut navegar per tot el meandre de flix. Quina experiencia! (alguns hem estat molts valents, però la veritat, alguns han passat una miqueta de por 🙄 ). En acabar l’activitat ens han donat el berenar i hem tingut temps lliure fins l’hora de sopar. Durant aquest temps lliure ens hem dutxat!!!! ahhhh!!!! que guay!!!
El sopar a 21h ha estat arròs xino i croquetes de peix o lluç arrebossat
I per fi a les 22h hem anat a…..la discoooooooo!!!!!!, DJ Salva ens ha posat música fins les 24h de la nit i no hem parat de ballar!! ha estat una estona genial.
(un secret: avui ens hem adormit en 10minuts i els profes ho han agraït molt em sembla)
Deixa un comentari