Xarxa de la xocolata

Ja hem acabat la xarxa d’aula!! Hem descobert que no es pot treure la llet d’una xocolatina. Hem fet molts experiments i hem après un munt de coses!!

Si vols veure més fotos fes click aquí

Sortida al Cosmocaixa

Ahir els gegants i les gegantes de p5 junt amb els espíes de 1r vam fer una excursió al Cosmocaixa a fer una activitat anomenada “boles, bales i esferes” on vam veure una obra de tatre que ens va ensenyar que per tot arreu podem trobar diferents formes geomètriques.

Després vam fer una petita visita per veure totes aquestes formes que ens havien explicat.

Ens ho vam passar molt bé i ens va agradar molt!!

Si vols veure més fotos clica aquí

Estones a l’aula aprenent tot jugant!

Si vols veure més fotos clica aquí

LaSofia i la Gielenna van ser les representants de la Comunitat de Petits en les propostes per la Marató de sostenibilitat!

______________________________________________10/02/2019

Carta als Reis

Els nens i nenes de 5è ens han ajudat a fer la carta als Reis. Ha estat una tarda fantàstica!!

Si vols veure més fotos clica aquí

Preparant la decoració d’hivern i Nadal!!

Per veure més fotos feu clic aquí

______________________________________________ 6/12/2018

L’Eva ens va explicar més coses sobre perquè no tenim aigua a p5 i ens va fer una proposta!

_______________________________________________ 25/11/2018

Als ambients d’aula aprenem tot jugant!

_____________________________________________25/11/2018

Una gran visita!

El passat dilluns dia 12, la mare d’en Martí ens va fer una visita i va venir a l’escola per ensenyar-nos i explicar-nos si podriíem tenir aixetes a la classe de p5. Ens va agradar molt!!

__________________________________________________20/11/2018

Música!

Avui a la classe de música hem fet l’audició d’una peça mundialment coneguda: El Rondó Alla Turca (marxa turca) del compositor W.A Mozart.

Primer hem vist un vídeo i hem pogut deduir que el compositor, mort ja fa mooolts anys, portava perruca!

Aquí us deixo el vídeo per si el voleu tornar a mirar!

Imatge de previsualització de YouTube

Seguidament hem cantat els diferents ritmes que apareixen a la primera part del rondó i després hem portat la pulsació i el ritme amb percussió corporal i amb instruments de petita percussió.

Imatge de previsualització de YouTube

___________________________________________________15/11/18

ELS FRUITS DE LA TARDOR

Aquest dimecres, els espies de 1r de primària,  van venir a veure el nostre racó de fruits de la tardor. Els va agradar molt!

Per veure més fotos clica aquí

________________________________________________ 10/11/2018

LA FESTA DE LA TARDOR

El dimecres passat a l’escola vam celebrar la festa de la tardor! Al matí vam preparar la nostra part del pica-pica i els nens i nenes de la comunitat de petits vam fer gotets plens de iogurt amb melmelada de préssec o de maduixa i cereals per sobre. Van quedar boníssims!! Som uns grans cuiners i cuineres!!

Feu clic aquí per veure més fotos

Ja tenim el nostre gegant i la nostra geganta!

Oi que són molt grans?

Si vols veure més fotos, fes click aquí!

________________________________________ 6/10/2018

JA TENIM NOM!!!

Després d’una votació democràtica, ja tenim nom per la classe!!

Som la classe dels GEGANTS I LES GEGANTES

25/09/2018

BENVINGUTS/ES AL NOU CURS 2018/19

Aquesta setmana hem començar el nou curs escolar!!

Ens hem retrobat tots i totes de nou i estem molt contents i amb moltes ganes d’aprendre coses noves i gaudir d’aquest curs.

Aquests dies hem estat preparant l’aula per deixar-la ben bonica i fent ús del divers material de joc que hi tenim! Ens ho hem passat molt i molt bé!

Estem preparats per iniciar aquest nou curs!!

14/09/2018

Poc a poc anem descobrint els materials de l’aula de P5…

Per cert, encara no tenim nom!

21/09/2018