CARTA ALS REIS

Avui hem escrit la carta als reis!  Cada “pirata” ha demanat tres o quatre coses i…a veure si ens les porten a l’aula per tots. Per poder fer-ho bé hem demanat ajuda als nostres companys i companyes de la classe de quart. Ens han ajudat a retallar, a enganxar, a escriure. Ens ho hem passat molt bé junts i ens han quedat unes cartes precioses.  Moltissimes gràcies!

Clica per veure mes fotos

_____________________________________13/12/18

Música!

Preparant la sortida de música al Palau de la Música! El Trencadís de cançons. Aquí en teniu una petita mostra:

Ball lliure individual amb “La ploma de perdiu”. Sembla que els encanta donar voltes…!!

Imatge de previsualització de YouTube

Ball amb parella amb “La campaneta”. I seguim amb les voltes…!

Imatge de previsualització de YouTube

Ball amb parella i mocadors amb “La perdiueta”

Imatge de previsualització de YouTube

Fem màgia i de tots els mocadors petits en fem un de gegant!! Caminem per sobre el mar!

______________________________________________________28/11/18

“GRANS” CONTA CONTES

Aquest dijous, un grup de nens i nenes de la comunitat de Grans, han vingut a explicar-nos dos contes: La Caputxeta Vermella i en Patufet. Ho han fet molt bé i ens ha agradat molt. Moltes gràcies!!

________________________________15/11/18

AMBIENTS D’AULA

Mireu quantes coses fem!!!. Ja fa uns dies que, a més a més de jugar a trens, a cotxes…hem començat fer ambients de jocs i activitats per “pensar”, per mantenir l’atenció, per millorar l’habilitat…. i ens encanten!!!

_____________________________Novembre 2018

EL PIRATA PEPET

Avui quan hem arribat a l’aula ens hem trobat una sorpresa! Es veu que durant el cap de setmana, el pirata Pepet ha passat per l’escola i ens ha deixat una carta, un nino pirata i un puzzle de pirates. Entre tots hem llegit la carta. Diu que ell i els seus amics son uns pirates que els agrada molt explorar i descobrir…, que anem pensant que volem fer nosaltres i que ja ens arribaran més noticies…Bé, ens hem emocionat molt i hem començat a fer un raconet “pirata” amb tot de coses…

_________________________________05/11/18

FESTA DE TARDOR

Aqui estem!. Preparant aquests gotets de iogurt amb melmelada i cereals pel berenar de la festa de Tardor. Ens estan quedant boníssims!

__________________________________31/10/18

JA TENIM NOM!!!

Hem estat molts dies pensant quin nom de grup voliem tenir i, finalment, ens hem posat d’acord per ser…. PIRATES EXPLORADORS i PIRATES EXPLORADORES!!

TERRA A LA VISTA!!

________________________________octubre 2018

CARGOLS

Fa uns dies, l’Àngels es va trobar uns cargols molt  petits quan netejava enciams i els va portar a l’escola. Entre tots vàrem decidir buscar un lloc on tenir-los i cuidar-los fins que es facin prou grans. Uns dies després, la Mine també en va portar un de petitó que van trobar a casa seva. Estem força enfeinats pensant en el menjar i l’aigua cada dia….però contents i contentes de poder-los cuidar.                                                          I ja han començat a fer-se grans!!!

____________________________________19/10/18

Música!

Avui hem treballat la direcció del so amb la cançó de la Girafa.

Imatge de previsualització de YouTube

Després hem jugat a  passar-nos el so amb instruments de petita percussió!

______________________________________________10/10/18

FEM PSICO!

Hem fet la primera sessió de psicomotricitat tots junts al pati i ens ho hem passat molt i molt bé amb els carros, les pilotes, les xanques…. Dimecres vinent hi tornarem!

_________________________________19/09/18

TORNEM A L’ESCOLA!!!

Hem crescut moooolt durant l’estiu i……ja som aP4

Ens hem retrobat amb les companyes i els companys, hem jugat, cantat, ens hem explicat coses…i sembla que ens ho passarem molt bé tots junts de nou.

En tenim moltes ganes!

_________________________________14/09/18