anem amb tren a fer grafisme al pati____

Dimecres passat vam aprofitar la tarda que no va ploure per poder sortir al pati gran, espontàniament vam aconseguir fer un tren llarg per primer cop!!! Era un fet rellevant i ho vam celebrar fent dibuixos utilitzant com a base horitzontal el terra del pati. Alguns infants van poder tocar (i provar…) els guixos per primer cop.

taller de collage______________

Divendres passat vam començar a fer tallers, i un d’aquests consisteix en fer collage utilitzant lliurement diferents materials i construint-lo sobre la foto de la cara en blanc i negre. Cada infant  conjuga el seu imaginari i gust estètic per dur a terme una creació personal i única tot compartint aquesta estona amb altres companys/es de la comunitat. És una espai de temps, ric en aprenentatges compartits entre diferents edats.

fem collage!!

Música!

Avui a la classe de música hem seguit aprenent la cançó de l’aranyeta xica i hem après un nova cançó amb instruments de percussió: el pollet i la gallina!

L’aranyeta xica

El pollet i la gallina

___________________16/11/2018

Música!

El rectangle del silenci!

L’aranyeta xica

fa olor de panellets______________

Ahir la mare de la Leyre ens va portar un grapat de panelletes a la classe , ella que és una gran cuinera i pastissera ens va fer llepar-nos els dits durant una estoneta…

Moltes gràcies!

un cuc al pati__________________

La setmana passada quan vam baixar al pati vam descobrir i que el compartim amb altres éssers vius els quals  no veiem si no anem amb els ulls molt oberts.

Al principi el vam mirar de ben lluny però poc a poc la confiança es va apoderar de nosaltres i ens vam apropar més a ell.

mireu quina aventura!!

Música!

Avui, a l’hora de música, hem fet un popurri de cançons!

____________________________________________5/10/18

el nostre dia a dia al pati de l’escola______

Les estones de pati són espais de temps on també aprofitem per dur a terme l’activitat espontània i explorar les diferents possibilitats que ens donen els materials que ens trobem allà.

Aquella tarda els infants de la classe van organitzar-se per fer un circuit, primer amb les

taules de pícnic i la caseta i després amb les caixes de fruita.

en voleu veure més?

hem començat a fer psicomotricitat____

La setmana passada  per la tarda vam baixar en petit grup a fer psicomotricitat durant una bona estona a la sala.

Descobrir un nou espai de l’escola, baixar moltes escales per poder arribar al lloc i gaudir de tot el material que hi havia de forma lliure va ser una experiència molt enriquidora.

comença una nova aventura________

Benvinguts al nostre bloc!!

Aprofitarem aquest espai per compartir amb vosaltres tot allò que duem a terme a l’aula que sigui d’especial rellevància mitjançant fotos i textos.

De moment, us deixem un recull d’algunes fotos on es veu el nostre moment d’adaptació a nous espais i noves persones que entren a la vida d’aquests petits infants.

mireu-nos!!