CANTÀNIA 2015

Avui fa tot just una setmana de la vostra actuació a la Cantània. Ho vau fer molt bé! Convidem a que els papis s’animin a posar comentaris sobre el que els ha semblat. Felicitats!

IMG_0892 IMG_0899 IMG_0900

Avui hem fet una classe oberta i tots els pares i mares que han pogut/volgut venir han vist tota la sessió de música sencera i també han pogut aprendre una cançó de la Cantània: “Al bell mig de la Terra”

Gràcies per assistir-hi famílies!IMG_0829 IMG_0830 IMG_0832

Tal i com us vaig explicar. Per la Cantània hem de dur una samarreta tintada amb te negre. Aquí teniu un vídeo on explica molt bé com es fa. Podeu aprofitar aquestes vacances per fer-ho com una activitat plàstica per fer amb família.

[vimeo]https://vimeo.com/120684009[/vimeo]

He editat els moviments escènics que cal aprendre per a l’actuació que tindrem el 4 de maig de 2015. Aneu aprenent-los a partir d’avui. Ànims!

[youtube]http://youtu.be/F24J2lzbRYg[/youtube]

Durant el curs 2014-2015 els alumnes de 4t prepararem la Cantània de “Al bell mig de la Terra”.

És un espectacle únic on 700 nens entre 9 i 12 anys d’arreu de Catalunya canten plegats una cantata a l’auditori de Barcelona. Aviat tindrem més informació sobre l’espectacle.

La data en la que actuarem serà el 4 de maig de 2015 a les 11h.

Aquí pots començar a mirar i escoltar les cançons que haurem de treballar durant el segon i tercer trimestre.

EBELE

[youtube]http://youtu.be/9P69infnZRY[/youtube]

TOT EL QUE ET VULL DIR

[youtube]http://youtu.be/QmbuAfdpAdc[/youtube]

EL MÓN ES FA IMMENS

[youtube]http://youtu.be/tqLNOWrPqps[/youtube]

PALAIA, GAMBA, TURBOT

[youtube]http://youtu.be/_9xp7NxO-Q8[/youtube]

UN PEIX DE PEDRA

[youtube]http://youtu.be/ns6_vuIdzoo[/youtube]

TALLO PER ON PASSO

[youtube]http://youtu.be/W9yHFIouACA[/youtube]

LA SORRA I LA SAL

[youtube]http://youtu.be/nOsoFR7ZvdA[/youtube]

ODISSEA

[youtube]http://youtu.be/kDzHwxg8Rgg[/youtube]

VAN I VÉNEN

[youtube]http://youtu.be/bisLAO7iz2o[/youtube]

EBELE, EBELE, EBELE

[youtube]http://youtu.be/2GG40sKZqRE[/youtube]

AL BELL MIG DE LA TERRA

[youtube]http://youtu.be/BAcZMzCOAfk[/youtube]

Avui 19 de maig hem participat en el concert de Rambla Llibertat. Ho heu fet molt bé!

Moltes felicitats nanos!

foto foto(2) foto(4) foto(5)

 

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *