TALLERS ARTÍSTICS

PINTURA CREATIVA!

Ja estem “a tope” en aquest tercer trimestre al taller de pintura creativa i hem començat de la millor manera: fent pintura 3D!

Per fer-ho, hem utilitzat:

• Cola blanca
  • Escuma d’afaitar
  • Colorant alimentari.

Clicant a la imatge de sota, podreu accedir a les últimes fotos i també visualitzar les del segon trimestre. Esperem que us agradin!

DANSA CREATIVA AL SEGON TRIMESTRE

Al Taller de Dansa Crerativa els alum,nes de la Comunitat de Grans treballen amb coreografies ja proposades i amb músiques on han de crear la seva pròpia coreografia. Hem treballat diferents ritmes per tal de reconéixer la seva pulsació i estructura.

Us deixem uns vídeos que representen molt bé les dinàmiques que s’han dut a terme aquest trimestre. Cliqueu la foto i els podreu veure.

Un altre coreografia que hem fet amb 30 minuts

TALLER DE COSTURA: COSIM I CANTEM

El taller de costura a la Comunitat de Grans ha anat evolucionant al llarg del curs. Es nota que han anat passant els mesos perquè es veu com cada cop són més imaginatius i autònoms en les seves creacions.

Us deixem unes imatges del darrer taller del mes. Si cliqueu aquesta accedireu a l’àlbum sencer.

Imatge de previsualització de YouTube

Avui, hem anat a comprar tot el necessari per cuinar les hamburgueses de quinoa.

Hem comprat un kg de quinoa, pebrot vermell,patates,ceba i un suc de taronja per acompanyar el berenar.

___________________________________________________________

La Lluna de 4t volia tenir la recepta de les galetes d’avena que vam fer el passat dimarts al taller de cuina. Bon profit!

I XOCOLATA!! molta xocolata!  😛

GRANS ARTISTES

Treballem diferents tècniques d’expressió plàstica tot interpretant obres artístiques conegudes.

Si cliqueu la foto que us adjuntem podreu veure d’altres

PINTURA CREATIVA

En aquest taller els alumnes deixen volar la seva imaginació i plasmen les seves creacions amb diferents materials de pintura de manera experimental.

Us deixem una imatge. Si la cliqueu accedireu a unes altres.

DANSA CREATIVA

Amb aquest taller pretenem que els alumnes expressin la seva creativitat de moviment desenvolupant la coordinació corporal, la pulsació i la coordinació amb altres membres del grup. També a crear i expressar mitjançant l’emoció que li pot provocar la música. Cap a final de curs es vol aconseguir que els alumnes siguin capaços de crear una coreografia de qualsevol tipus de música. Esperem que el gaudeixin moltíssim i també treballar el respecte deixant anar tots els seus complexos. De mica en mica us anirem ensenyant les seves creacions.

Cliqueu a la imatge i en veureu unes altres.

TEATRE I EMOCIONS

Al taller de teatre i emocions de la comunitat de grans ens ho passem pipa!

Mitjançant la relació entre la música i les emocions, fem molts exercicis d’interpretació corporal acompanyats de música amb els quals treballem l’atenció, la imaginació, la coordinació, la pèrdua de la vergonya, el gest corporal, l’expressió facial, l’engany, la simulació de situacions, la improvisació, l’entonació del text, el treball individual i en grup, el joc cooperatiu i moltes altres coses!

Si voleu veure més vídeos i fotos cliqueu AQUÍ!!

COSIR I CANTAR

El Taller “Cosir i Cantar” oferim als nens i nenes la possibilitat de d’adquirir habilitats bàsiques de costura a mà i a màquina tot desenvolupant la seva creativitat.

Us deixem unes imatges del darrer taller que hem desenvolupat amb motius nadalencs.

CUIN’ART

unnamed-1

Ens ho passem molt bé al taller de cuina!

Ens hem menjat a en Miró 😉

Hem fet bombons de xocolata

Hem pogut tastar l’herba Lluïsa de l’hort de l’escola

i  hem fet ametlla torradeta amb sucre!

nyam nyam 😛

Berenar “La vie en rose”⇓                                              Berenar d’Henri Matisse⇓

_____________________________________________________