Ens mudem al Google Classroom!

Ja tenim molt de material creat i organitzat al Classroom. Encara però hi ha uns quants que no han validat el seu compte.Si us plau, envieu-me un mail per tal de donar-vos d’alta. I els que ja em van enviar mail, accepteu l’invitació per unir-se a les classes.

En cadascuna de les classes hi ha enllaços per repassar conceptes, jocs, vídeos molt interessants… i tot el material que necessitem per treballar a l’aula.

A més a més, podem comentar i fer créixer el nostre coneixement.

Endavant!

_________________________________________________29/10/18

Nois i noies!

Tothom havia de validar el seu compte Gmail per tal de poder afegir-vos al Google Classroom. De moment només hi he pogut afegir a 8 nens i nenes.

SI US PLAU, ENVIEU-ME UN MAIL!

___________________________________________________24/10/18

DESCRIVIM

Tal i com vam comentar, aquí teniu la imatge que ja heu començat a descriure en relació a l’activitat de la lectura del Robinson Crusoe del dimarts.

Recordeu que heu de començar per allò que teniu més a prop fins allò que teniu més lluny. Inicieu les frases amb: en primer terme, més enrere, al fons, etc…

La llegirem el dimarts vinent 30 d’octubre. Endavant!!!!

Maria Gil.

________________________________________________________

HEM TINGUT VISITA!

Avui ens ha visitat el Richard, pare de Sebas V.

Ens ha explicat moltes coses interessants sobre l’adaptació a un nou país i a una nova cultura. Ha estat molt guai!

També ens ha parlat de la seva feina i ens ha semblat molt interessant.

_____________________________________________________19/10/18

 

Música!

Avui hem fet percussió corporal. Hem après un bloc de 9 pulsacions.

L’hem après gradualment amb aquesta estructura:

Bloc de 3 pulsacions:

1.-  Picar de mans

2.- Pit amb la mà dreta

3.- Pit amb la mà esquerra

 

 

Bloc de 5 pulsacions:

1.- Picar de mans

2.- Pit

3.- Pit

4.- cama dreta

5.- cama esquerra

 

 

Bloc de 7 pulsacions:

1.- Picar de mans

2.- Pit

3.- Pit

4.- cama dreta

5.- cama esquerra

6.- cul amb la mà dreta

7.- cul amb la mà esquerra

 

Bloc de 9 pulsacions:

1.- Picar de mans

2.- Pit

3.- Pit

4.- cama dreta

5.- cama esquerra

6.- cul amb la mà dreta

7.- cul amb la mà esquerra

8.- picar amb el peu dret

9.- picar amb el peu dret

 

Imatge de previsualització de YouTube

Hem jugat a fer combinacions amb els diferents blocs.

Per exemple: bloc 3 i bloc 5

Imatge de previsualització de YouTube

I després hem fet 2 grups i el primer grup ha fet bloc 3 i bloc 5; i el 2n grup la revés, bloc 5 i bloc 3.

Imatge de previsualització de YouTube

_____________________________________10/10/18

 

A l’assemblea de dilluns, van tenir un intens debat sobre portar o no el mòbil a la sortida.Vam acordar que no el portaríem i que us deixaré la càmera de l’escola per tal que pugueu fer les vostres fotos, que era el vostre objectiu. Com que l’argument d’alguns de vosaltres va ser que era un hora de viatge i pot ser avorrit, us convido a mirar aquests webs on hi ha jocs per fer a l’autobús!

Ni si, ni no

El mejor indio

I molts més!

____________________________________________________9/10/18

Famílies, aquest vídeo és per a vosaltres: hem passat una tarda molt divertida,voleu mirar? CLICA⇓

 

La mama del Gerard ens ajuda a saber de quina espècie són el Mike i la Lulu

___________________________________________________3/10/18

Música

Hem començat un cànon a 4 veus que es diu “La ratapinyada i el peix”. De moment ja en sabem dues!

-Càmera: Sara-

Imatge de previsualització de YouTube

_______________________________________________________ 3/10/18

⇓Esquemes Taller de Ciències⇓

VERTEBRATS I INVERTEBRATS

_______________________________________________________1/10/18

Aquestes són les preguntes que ens vam fer:

 Què com treballem? 

CLICA!

Per tenir més info i saber com estructurar la nostra feina de la XARXA_0 , us deixo un munt d’enllaços tot seguit. Gaudiu molt llegint i aprenent!  😉

Imatge de previsualització de YouTube

Imatge de previsualització de YouTube

Imatge de previsualització de YouTube

Super web de Cabrera de Mar amb tota la info per fer la recerca

Història del Castell de Burriac

Castell de Burriac 

Castell de Burriac 2

Castell de Burriac 3

_______________________________________________27/09/18

Gràfic de Barres

Avui, al taller de Mates, hem tingut els pressupostos que tres empreses d’autocars em van fer, sota la meva demanda, per la sortida al Castell de Burriac. I hem començat a analitzar les dades d’un pressupost per després fer una graella amb les dades i transportar aquestes xifres a un gràfic.

Per practicar més, us deixo uns enllaços molt divertits sobre els gràfics. A jugar!

__________________________________________________26/09/18

Música!

Continuem amb la partitura quadriculada!

Avui hem decidit fer alguns canvis a la nostra partitura per tal de facilitar-ne la lectura i obtenir ritmes més diversos.

Hem recordat que cada quadrat és una pulsació. I que cada línia és un compàs. Per tant, hem arribat a la conclusió que la nostra partitura està escrita en compàs 4/4 (4 pulsacions per compàs). Sabem que és una quadrícula de 4×4 (16 quadrats) i que cada costat consta de 4 compassos. Com que un quadrat té 4 costats hem descobert que tenim 4 partitures diferents! Algú ha descobert també, que podem llegir les diagonals…!!

Ens hem dividit en 4 grups i cada un d’ells ha fet lectura d’un costat.

Hem acordat que:

  • 1 element equival a 1 negra
  • 2 elements equivalen a 2 corxeres
  • 4 elements equivalen a 4 semicorxeres
  • gots: picar a terra
  • pals xinos: picar de mans
  • cròtals: picar al pit

Us deixo la foto de les 4 partitures perquè pugueu practicar a casa!

La Lluna ha estat una de les valentes que ha volgut interpretar sola la seva partitura!

Imatge de previsualització de YouTube

__________________________________________________26/09/18

Bloc de Ciències

                   El proper 1 d’octubre començarem el Bloc de Ciències                                                                Heu de portar una redacció d’un full,analitzant la següent pregunta:

Quin tipus d’animals són el Mike i la Lulu?

Algunes pistes per tal de fer una bona redacció:

______________________________________________________21/09/18

 

Juguem i multipliquem

Xarxa_0

Avui hem començat a planificar la nostra xarxa de partida, referent a la sortida de germanor de la Comunitat dels Grans.

Ha estat molt interessant tot el que hem parlat i hem creat un bon grapat de preguntes que hem d’anar responent seguint l’esquema que tenim al suro de l’aula: és el nostre mètode científic adaptat a les xarxes.

Us deixo aquesta imatge on hi ha unes quantes pistes d’on es troba el castell de Burriac i quin és el seu origen…

De ben segur que surten noves preguntes!

 

__________________________________________________20/09/18

MÚSICA

Avui hem estrenat el curs tot creant una partitura quadriculada!

La setmana que ve caldrà comprovar si els elements que hi hem col·locat lliurement  estan ben distribuïts i som capaços de tocar-la!

____________________________________________________19/09/18

Superada la primera setmana del curs, comencem el vol amb les nostres rutines!

Encara però ens falten dos passatgers…i ja hem signat un pacte amb la paraula, que és molt valuosa.

Ja tenim portaveus,representants de les comissions i cuidadors de Mike i Lulu.

Estem preparant sorpreses per la reunió de famílies que acabarem dilluns 😉

I continuarem obrint les nostres capses d’estiu, plenes de sorpreses i curiositats

_____________________________________________________14/09/18

_____________________________________________ Setembre 2018

El vaixell de 5è arriba al port i els seus passatgers estàn preparats per acomiadar-se fins al setembre.

A 6è us esperen noves aventures!!! Gaudiu-les! Us estimo!

________________________________________________ Juny 2018

____________________________________________ Setembre 2017